Skoči do osrednje vsebine

V Sloveniji se vse barve kulturne in biotske pestrosti Alp, Sredozemskega morja, Panonske nižine in Krasa zlijejo v »slovensko zeleno«, ki predstavlja neokrnjeno naravo in prizadevnost Slovencev, da jo takšno tudi ohranimo. Zelena je temelj nacionalne znamke I feel Slovenia, s katero se naša država predstavlja doma in po svetu.

Aktivnosti in cilji promocije

Z nacionalno znamko I feel Slovenia predstavljamo Slovenijo domači in tuji javnosti. S promocijskimi aktivnostmi krepimo njeno prepoznavnost v mednarodnem prostoru, poleg tega pa spodbujamo, da se tudi Slovenci poistovetimo z znamko I feel Slovenia, jo vzamemo za svojo ter začutimo.

Spodbujamo in podpiramo uporabo znamke I feel Slovenia v promocijske namene, še posebej pa želimo povečati število uporabnikov znamke na področju gospodarstva in podjetništva ter se povezati z drugimi uveljavljenimi slovenskimi znamkami.

Slovenijo predstavljamo in dvigamo njen ugled na pomembnih dogodkih, ki jih organiziramo v tujini ali aktivno sodelujemo na njih, pa tudi na mednarodno odmevnih dogodkih doma.

Prepoznavnost Slovenije v tujini širimo tudi s promocijskimi publikacijami in promocijsko revijo Sinfo v angleškem jeziku, promocijskimi izdelki in označevalnimi sistemi I feel Slovenia ter vsebinami na spletnem mestu slovenia.si.

Promocija slovenskega turizma

Osrednja državna agencija za promocijo turizma je Slovenska turistična organizacija. Aktivnosti Slovenske turistične organizacije so usmerjene v povečanje prepoznavnosti Slovenije kot zelene butične destinacije za 5-zvezdična doživetja.  

S sistematičnim načrtovanjem, razvojnimi in promocijskimi aktivnostmi ter sodobnimi metodami umeščanja  Slovenije na svetovni turistični zemljevid je Slovenska turistična organizacija v zadnjih letih povečala prepoznavnost in ugled naše države. K temu so pripomogle tudi številne priznane mednarodne nagrade, kot so priznanje vodilnega združenja na področju luksuzne in butične potovalne industrije v svetu Virtuoso za najbolj vročo destinacijo, priznanje za trajnostno destinacijo v skupini »najboljše na planetu – najboljše v Evropi«, priznanje National Geographica za trajnostno upravljanje destinacije in številne druge.

Slovensko turistično gospodarstvo in vodilne turistične destinacije lahko svojo turistično ponudbo predstavijo prek aktivnosti, ki jih izvaja Slovenska turistična organizacija.

Informacije o slovenskem turizmu lahko preberete v publikacijah s področja turizma.

Vse to je Slovenija

Slovenija je majhna, a raznolika država, ki se ponaša z dosežki in zanimivimi presežki: na njenem ozemlju so našli najstarejše leseno kolo z osjo na svetu, ima največji delež državnega ozemlja v omrežju Nature 2000, kar je odraz visoke stopnje biotske raznovrstnosti, po poraščenosti z gozdovi je na tretjem mestu v Evropi, ima najgloblji podzemni kanjon in največje presihajoče jezero v Evropi, je domovina svetovno znanih konjev lipicancev, v slovenskih kraških jamah domuje največja jamska žival na svetu – proteus anguinus ali človeška ribica, je med najbogatejšimi državami v Evropi po količini vode na prebivalca in se lahko pohvali z izjemno kakovostjo pitne vode.

  • Sinfo - promocijska revija

    Promocijska revija v angleškem jeziku prinaša izbor zanimivih prispevkov s področja gospodarstva, kulture, znanosti, športa in turizma.

  • Promocijsko gradivo

    Promocijsko gradivo I feel Slovenia je namenjeno predstavitvi Slovenije v tujini in krepitvi nacionalne znamke I feel Slovenia med slovenskimi državljani.

  • Spletno mesto slovenia.si

    Spletno mesto slovenia.si v slovenskem in angleškem jeziku je namenjeno domači in tuji javnosti. Je osrednja državna spletna vstopna točka za promocijo Slovenije in njene znamke I feel Slovenia.

  • Spletno mesto Slovenia.info

    Slovenia.info je spletno mesto Slovenske turistične organizacije, osrednje državne agencije za promocijo turizma.