Skoči do osrednje vsebine

Novice

Prilagodite izpis

Možnost filtriranja zapisov
  • Veseli december - poziv trgovcem

    Veseli december je pred vrati s tem pa tudi razne prireditve in dogodki v okviru božično- novoletnih praznikov, ki se jih množično udeležuje tudi mladina. Zato pozivamo trgovce k doslednemu spoštovanju določil Zakona o omejevanju porabe alkohola (ZOPA).

  • Zaostreni pogoji pridobivanja bančnih kreditov in zadolževanje na »nebančnem« trgu

    S 1. novembrom 2019 so se zaostrili pogoji pridobivanja potrošniških in stanovanjskih kreditov pri bankah. Zaostreni pogoji pa ne veljajo za nebančne kreditodajalce, zaradi česar je moč pričakovati preliv povpraševanja na ta, ne povsem transparenten trg.

  • Sestanek skupine za nadzor strojev AdCo v Ljubljani

    Na Tržnem inšpektoratu RS gostimo in predsedujemo sestanku nadzornih organov Evropske Skupnosti za stroje – AdCo stroji v času od 14. do 16. oktobra 2019

  • Nakup novih pnevmatik – obvestilo za javnost

    Bliža se čas, ko bo večina voznikov na svojih vozilih letne pnevmatike zamenjala z zimskimi. Po več sezonah pa se tako letne kot zimske pnevmatike tudi obrabijo in jih je potrebno zamenjati oziroma kupiti nove.

  • Bolj viden, bolj varen - obvestilo za javnost

    Vidnost in prepoznavnost je ključna za vizualno zaznavo v prometu in ostalih okoljih, namenjenih pešcem in drugim udeležencem.

  • Kako do povračila kupnine za letalske karte, kupljene z bančno kartico tuje banke - obvestilo za javnost

    Včeraj smo na naši spletni strani objavili novico v zvezi z možnostmi povračila kupnine za letalske vozovnice, katerih leti niso bili izvedeni, in plačilo katerih je bilo opravljeno z bančno kartico. V nadaljevanju posredujemo še obvestilo, kako je z vračilom kupnine v primeru plačila letalske vozovnice z bančno kartico tuje banke.

  • Kako do povračila kupnine za letalske karte, kupljene z bančno kartico - obvestilo za javnost

    Potrošniki, ki so plačali nakup letalske karte z bančno kartico, imajo možnost uveljavljanja reklamacije pri banki, ki je kartico izdala.

  • Stečaj letalskega prevoznika Adria Airways – obvestilo za javnost

    Dne 30. 9. 2019 je bila na spletni strani adria.si in v medijih objavljena novica, da je Adria Airways na okrožnem sodišču v Kranju vložila predlog za stečajni postopek družbe. Zakonski rok, v katerem mora pristojno sodišče odločiti o začetku stečajnega postopka je 3 dni.

  • Družbi Adria Airways d.o.o. izdana prepoved prodaje vozovnic za lete, ki jih družba ne more izvesti - izjava za javnost

    Družbi Adria Airways d.o.o. smo izdali odločbo, s katero smo družbi prepovedali prodajo vozovnic za lete, ki jih družba ne more izvesti. Zaradi ugotovljenih kršitev smo družbi izrekli še eno globo.

  • Družbi Adria Airways d.o.o. izrečena globa zaradi nepoštene poslovne prakse – izjava za javnost

    Tržni inšpektorat je družbi Adria Airways d.o.o. izrekel globo zaradi zavajanja potrošnikov pri prodaji letalskih vozovnic za lete, za katere bi vodstvo družbe moralo vedeti, da jih ne bodo izvedli.

  • Poslovanje Adrie Airways d.o.o. – obvestilo za javnost

    Na Tržnem inšpektoratu preverjamo poslovanje podjetja Adria Airways d.o.o. z vidika morebitnih kršitev Zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami.

  • TAIEX študijski obisk delegacije iz Črne gore

    Na Tržnem inšpektoratu v času od 23. do 27. septembra 2019 preko organizacije TAIEX gostimo delegacijo iz Črne gore. Seznanili jo bomo s slovenskimi izkušnjami na področju nadzora tobačnih izdelkov.

  • Nadzor nastanitvenih gostinskih obratov

    Na Tržnem inšpektoratu bomo izvedli nadzor kategorizacije nastanitvenih obratov po novem Pravilniku.

  • Vilage Lipa, sporočilo za javnost

  • Sprememba cene turističnega paketa zaradi spremembe cene goriva

    Ker smo ravno na višku turistične sezone in daljših dopustov, ki so jih potrošniki lahko rezervirali že pred časom pri turističnih agencijah, naj spomnimo na dopustnost spremembe cene že vplačanega turističnega paketa zaradi povišanja cene goriva.

  • Cene gostinskih storitev in taksi prevozov

    V poletni vročini se poveča potreba po osvežitvi, zato so tudi večje vrste pri ponudnikih pijač in sladoleda, kar lahko zaradi naglice gostincev botruje tudi morebitnemu neizdajanju računov ali pa se zmanjša zavest potrošnikov, da bi račun vzeli.

  • Uporaba slovenščine pri prodaji izdelkov

    Zakon o javni rabi slovenščine določa, da morajo ponudniki potrošniku potrebne informacije pri označevanju in predstavljanju izdelkov in storitev glede značilnosti, prodajnih pogojev, uporabe in namembnosti izdelka ali storitve posredovati v slovenščini oziroma v potrošniku na območju Republike Slovenije zlahka razumljivem jeziku. Namesto besednega sporočanja so dopustni tudi splošno razumljivi simboli in slike.

  • Spoštujmo slovenski jezik tudi v poletnih mesecih

    V zadnjih letih je zlasti v poletnem času, v večjih mestih ter na priljubljenih turističnih območjih zaznati povečano število turistov iz drugih držav, ki v želji po odkrivanju novih lepot in čudes narave, obiščejo Slovenijo. S povečanjem števila tujcev pri nas pa se poveča tudi število prijav državljanov, ki jih motijo napisi in ponudba v tujih jezikih.

  • Nadzor čezmejnega opravljanja dejavnosti

    V Sloveniji različne storitve in blago nudijo tudi podjetja iz EU, predvsem iz sosednjih držav. Kadar gre za obrtna dela, morajo tuja podjetja opravljanje dejavnosti prijaviti na Obrtno-podjetniški zbornici, če pa gre za obrtno dejavnost, ki lahko pomeni resno tveganje za javno zdravje ali varnost, morajo na zbornici pridobiti dovoljenje za občasno opravljanje obrtne dejavnosti.

  • Počitnice in potovanja

    Bliža se čas poletja, dopustov in s tem potovanja, obiski gora, bazenov, jezer, itd. Da bi tudi to poletje zaključili varno in z lepimi spomini, je treba pravočasno poskrbeti za vse potrebno.
    Pri potovanjih se je potrebno vprašati, kam, s kom in kako. Če se odločite za počitnice preko turistične agencije, preverite ali ste prejeli vse potrebne informacije, kot jih opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. Pred odločitvijo o potovanju v druge države je potrebno preveriti tudi morebitne potrebne potovalne dokumente (veljavnost potnega lista, vizumi,…), varnostne razmere v državi potovanja, kulturo, kategorizacijo nastanitvenih obratov ipd. Če potujete z agencijo, se na kraju samem v primeru težav obrnite na njihovega predstavnika.