Skoči do osrednje vsebine

Višji finančni svetovalec inšpektor specialist v Upravi za davke, Sektorju za obdavčitev dohodkov, Oddelku za letno odmero dohodnine (DM 1023) | Generalni finančni urad (Finančna uprava Republike Slovenije / Ministrstvo za finance)

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

VIŠJI FINANČNI SVETOVALEC INŠPEKTOR SPECIALIST (šifra 1023) v Oddelku za letno odmero dohodnine, Uprava za davke

Naloge na uradniškem delovnem mestu se opravljajo v nazivu višji finančni svetovalec inšpektor specialist III, II, I.

Osnovni plačni razred delovnega mesta je 38. plačni razred, to je 1.964,17 EUR bruto.

Poskusno delo: 6 mesecev

Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen in polni delovni čas.

Zahteve za prijavo

Pogoji za zasedbo delovnega mesta:

  • najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja), visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) oziroma visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja),
  • 4 leta delovnih izkušenj na zahtevani stopnji izobrazbe.

Posebni pogoji in dodatna znanja:

  • obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
  • strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje,
  • strokovni izpit po Zakonu o finančni upravi:
  • splošni strokovni izpit za opravljanje nalog finančne uprave ter
  • strokovni izpit za finančni nadzor I. stopnje.

Splošni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati kandidati za zasedbo delovnega mesta:

  • znanje uradnega jezika,
  • državljanstvo Republike Slovenije,
  • da oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bila obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
  • da zoper osebo ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Delovne naloge

Opis nalog iz sistemizacije:

  • koordiniranje in sodelovanje pri izvajanju finančnega nadzora in kontrol,
  • sodelovanje oziroma oblikovanje sistemskih rešitev, metodologij in delovnih postopkov za izvajanje predpisov iz pristojnosti finančne uprave,
  • opravljanje najzahtevnejših kontrol s carinskega, trošarinskega, davčnega in ostalih delovnih področij finančne uprave,
  • koordiniranje izvajanja nadzornih nalog finančne uprave in izvajanje notranjega strokovnega nadzora,
  • vodenje evidenc, priprava poročil in analiz iz delovnega področja organizacijske enote,
  • priprava standardov in tehnik za spremljanje in obravnavo rizičnih skupin zavezancev in strank v postopku,
  • sodelovanje pri projektih, pri izpopolnjevanju in usposabljanju delavcev organa,
  • opravljanje drugih nalog in dejanj, določenih z zakonom in drugimi predpisi ter opravil, ki jih odredi nadrejeni.

Prednosti pri izbiri

 Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati s končano ekonomsko ali pravno smerjo izobrazbe, zaključeno najmanj na stopnji, ki je zahtevana kot pogoj za zasedbo delovnega mesta.

Postopek prijave

Kandidat, v roku 8 dni po objavi, vloži prijavo v pisni obliki (lahko na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev) z navedbo delovnega mesta ter zaporedno številko delovnega mesta, ki jo pošlje na naslov, kjer se bo delo opravljalo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Prijave se pošljejo na naslov: Finančna uprava RS, Generalni finančni urad, Šmartinska cesta 55, 1000 Ljubljana ali na gfu.fu@gov.si.

Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletnem portalu GOV.SI - Delovna mesta | GOV.SI.

Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 30 dni po končanem izbirnem postopku.

Kontaktna oseba za dodatne informacije