Enotni kontaktni center
Svetovalci EKC so strankam na voljo za splošna vsebinska vprašanja in tehnične težave, ki ih imajo pri uporabi e-storitev države.
Seznam področij za katere svetovalci EKC zagotavljajo podporo najdete na spodnjih povezavah:
- Prebivalci, tujci, poslovni subjekti
- Zaposleni v državni upravi
Storitve v podpori namenjene prebivalcem, tujcem in poslovnim subjektom
SI-TRUST – Državni center za storitve zaupanja
Storitev SI-TRUST zagotavlja digitalna potrdila za fizične osebe in poslovne subjekte ter zaposlene v državni upravi. Zagotavlja tudi mobilno identiteto smsPASS in mobilno aplikacijo eOsebna ter programsko opremo za uporabo osebne izkaznice s čitalnikom pametnih kartic in osebnim računalnikom.
Za zgoraj navedene storitve EKC zagotavlja pomoč in ponuja informacije o pridobitvi, prevzemu, uporabi, uvozu in izdelavi varnostnih kopij.
Več informacij in odgovore na pogosta vprašanja najdete na strani izdajatelja.
Znotraj SI-TRUST deluje SIPASS, ki predstavlja enotno storitev za preverjanje identitete državljanov, poslovnih subjektov in javnih uslužbencev. Seznam storitev, ki uporabljajo storitev za potrebe avtentikacije in podpisovanja SIPASS.
SI-TRUST ponuja tudi podpisno komponento SETCCE ProXSign, ki se uporablja za podpisovanje na aplikacijah javnega sektorja (eSodstvo, eDražbe, eKmetija, eCarina, SPOT, eTrod, Intrastat, ZPIZ, AJPES, energetska izkaznica, Urad RS za lastnino, eSTAT, VEP.si, eUprava …). EKC zagotavlja podporo pri nameščanju podpisne komponente in reševanju najpogostejših težav.
!Pozor! EKC pri vseh storitvah zagotavlja pomoč glede SI-TRUST vprašanj, glede uporabe posameznih portalov in aplikacij pa se obseg podpore lahko razlikuje.
SPOT – Slovenska poslovna točka
Nacionalni sistem SPOT, Slovenska poslovna točka ponuja celovit sistem podpornih in brezplačnih storitev države za poslovne subjekte. Pod enotno znamko SPOT so združene institucije, ki nudijo pomoč, informiranje in svetovanje podjetjem in poslovnim subjektom.
EKC zagotavlja tehnično in splošno vsebinsko pomoč pri uporabi portala. Tehnična podpora obsega urejanje digitalnega potrdila (Sigen-ca, Sigov-ca), urejanje SIPASS računa, nameščanje podpisne komponente. Splošna vsebinska pomoč pa obsega osnovno navigacijo po portalu, iskanje potrdil in zaključenih vlog, pomoč pri iskanju razlogov zavrnitve ali dopolnitve vlog, pomoč pri postopku pooblaščanja.
eUprava – Državni portal Republike Slovenije
eUprava je državni portal Republike Slovenije za državljane in elektronska vstopna točka za različne storitve, ki jih opravljamo pri državnih organih ali organih javne uprave.
EKC zagotavlja tehnično in splošno vsebinsko pomoč pri navigaciji po portalu. Splošna vsebinska pomoč obsega iskanje vlog in razlago načinov in postopkov oddaje le teh ter zagotavlja odgovore na vprašanja glede na osnovna vsebinska področja navedena na portalu. Tehnična podpora obsega pomoč pri prijavi in podpisovanju preko SIPASS, urejanje digitalne identitete (Sigen-ca, Sigov-ca, smsPASS, eOI) in podpisovanje s podpisno komponento SETCCE ProXSign.
EJN – Portal elektronskega javnega naročanja
Portal elektronskega javnega naročanja (e-JN) omogoča naročnikom in ponudnikom elektronsko izvajanje postopkov javnega naročanja.
EKC zagotavlja pomoč pri registraciji uporabnikov in prijavi v portal z digitalnimi potrdili Sigen-Ca, Sigov-Ca ter rešuje morebitne težave, povezane z uporabniškimi računi SIPASS. Na vsebinska vprašanja glede samih postopkov javnega naročanja EKC ne odgovarja temveč jih le posreduje v reševanje skrbnikom portala.
EVŠ – Spletni portal visokega šolstva
eVŠ je spletni portal visokega šolstva preko katerega se oddajajo elektronske vloge za vpis in prošnje za bivanje v študentskih nastanitvah.
EKC izvaja tehnično pomoč pri uporabi portala ar obsega prijavo preko SIPASS avtentikacije, kvalificiranih digitalnih potrdil Sigen-Ca in pomoč pri osnovni navigaciji po portalu eVŠ.
Vsebinska vprašanja niso v pristojnosti EKC in se samo posredujejo pristojnim organom za področje visokega šolstva.
eUA – Upravna akademija
Informacijski sistem eUA predstavlja optimizacijo in informatizacijo poslovnih procesov Upravne akademije. Spletni portal omogoča javnim uslužbencem prijavo na usposabljanja in strokovne izpite ter vstop v e-okolje.
EKC izvaja tehnično pomoč pri uporabi portala in sicer s prijavo preko SIPASS, digitalnih potrdil Sigen-ca, Sigov-ca ter osnovno navigacijo po portalu.
eCIP – Center za izobraževanje v pravosodju
Portal eCIP omogoča prijavo na izobraževanja, izpite in aktivnosti mednarodnega sodelovanja v pristojnosti Centra za izobraževanje v pravosodju, pregled odprtih prijav na posamezne aktivnosti in že opravljene aktivnosti, pregled statusov oddanih prijav, pregled pridobljenih potrdil o udeležbi na izobraževanjih in aktivnostih mednarodnega sodelovanja ter dostop do gradiv.
EKC izvaja tehnično pomoč pri uporabi portala in sicer s prijavo preko SIPASS, digitalnih potrdil Sigen-ca, Sigov-ca ter osnovno navigacijo po portalu.
EZPP – Evidenca o zavezancih za plačilo prispevka za promocijo
Sistem, storitev EZPP (Evidenca o zavezancih za plačilo prispevka za promocijo), je vzpostavljena za namen izvrševanja nalog odmere, obračuna, pobiranja, nadzora in izterjave prispevka za promocijo. Preko omenjene storitve zavezanci za plačilo prispevka za promocijo poročajo o višini prispevka.
EKC izvaja tehnično pomoč pri uporabi portala in sicer s prijavo preko SIPASS, digitalnih potrdil Sigen-ca, Sigov-ca ter osnovno navigacijo po portalu.
Socialna Aktivacija - Portal za izvajanje informacijske podpore za projekt socialne aktivacije
Portal za izvajanje informacijske podpore za projekt socialne aktivacije, zagotavlja ustrezno povezavo poteka obravnave med koordinatorjem socialne aktivacije in izvajalci programa socialne aktivacije.
EKC izvaja tehnično pomoč pri prijavi na portal.
Varnostna shema
EKC izvaja tehnično pomoč pri uporabi portala in sicer s prijavo preko SIPASS, digitalnih potrdil Sigen-ca, Sigov-ca ter splošno vsebinsko pomoč za navedene storitve.
AD
Storitev podpore za Aktivni imenik (Active directory) – MDP.
Ponastavitev gesel, urejanje osnovnih podatkov in posredovanje zahtevkov na 2. nivo podpore.
Krpan
Storitev podpore za Krpan – dokumentni sistem državne uprave.
Ponastavitev gesel, pomoč pri urejanju SIPASS računa in podpisovanju ter posredovanje zahtevkov na 2. nivo podpore.
Maximo
Storitev podpore za Maximo – sistem za spremljanje in izvajanje podpore uporabnikom.
Ponastavitev gesel, administracija uporabnikov, skupin oseb, urejanje pravic in dostopov v aplikaciji Maximo. Posredovanje informacij o statusu reševanja odprtih zahtevkov, pošiljanje poizvedb na 2. nivoje o statusu reševanja. Izdelava statistik in poročil. Posredovanje zahtevkov na 2. nivo podpore.
Storitve oddaljenih dostopov
Storitev za oddaljene dostope. Ponastavitev osebnih gesel uporabnikov, sinhronizacija geselnikov. Posredovanje zahtevkov na 2. nivo podpore.
EKC na 1. nivoju zagotavlja sprejem zahtevka, diagnosticiranje napake, dopolnitev zahtevkov, pridobitev dodatnih informacij. Ne izvajamo uporabniške podpore za samo uporabo spodaj navedenih storitev. Zahtevke rešujejo 2. nivoji podpore kamor EKC pošlje zahtevek v reševanje.
Storitve za katere EKC zagotavlja osnovno diagnosticiranje težav (sprejem, beleženje, posredovanje na 2. nivo podpore):
- Storitve podpore za aktivno mrežno opremo.
- Storitve elektronske pošte.
- Storitve HKOM (notranje komunikacijsko omrežje državne uprave).
- Storitve podpore za strojno informacijsko (IT) opremo - garancijsko in po garancijsko vzdrževanje.
- Rešitev za zajem slik in uvrščanje v dokumentni sistem - IMIS.
- Sistem za podpro poslovanju proračunskih uporabnikov na finančnem, računovodskem in plačno-kadrovskem področju – MFERAC.
- Blagajna na upravnih enotah – MPZT.
- Matični register vozil in lastnikov vozil – MRVL.
- Nacionalni interoperabilnostni portal - NIO.
- Overitve
- Registri upravnih notranjih zadev.
- Storitve podpore za SHAREPOINT – MDP.
- Sistem poslovne inteligence in podatkovnega skladišča državne uprave - Skrinja.
- Dokumentni sistem v državni upravi - SPIS.
- EU kartica za invalide – ZIMI.
- Enotno upravljanje mobilnih končnih točk – Intune.
- Središče za skupinsko sodelovanje - MS Teams.
- Računalniška oprema in uporabniške aplikacije.