Služba za splošne zadeve
Na kadrovskem področju pripravljamo spremembe in dopolnitve akta o notranji organizaciji delovnih mest in druge akte, vezane na pogodbe o zaposlitvi, izvajamo postopke zaposlovanja, pripravljamo različna navodila in obvestila s kadrovskega področja ter obdelujemo podatke, potrebne za obračun plač.
Na finančnem področju skrbimo za pripravo in izvrševanje proračuna, pripravljamo in izvajamo postopke s področja javnih naročil, koordiniramo letni popis sredstev in obveznosti do virov sredstev, pripravljamo analize in poročila s finančnega področja ter podatke v zvezi s stvarnim premoženjem in poslovnimi prostori. Poleg tega evidentiramo plačila glob, sodnih taks in drugih terjatev ter pripravljamo podatke za izterjavo neplačanih terjatev.
S področja informacijske tehnologije pripravljamo načrte nabave računalniške in podobne opreme, navodila za uporabo informacijske tehnologije, nudimo pomoč zaposlenim pri uporabi te tehnologije in objavljamo vsebine s področja tržnega inšpektorata na spletnih straneh.
Na področju pisarniškega poslovanja izvajamo naloge pisarniškega poslovanja za sedež inšpektorata ter v sodelovanju z glavnimi pisarnami območnih enot urejamo dokumentarno in arhivsko gradivo.