Skoči do osrednje vsebine

Teme

  • Prihodi ladij

    Ladje, ki prihajajo v pristanišča Republike Slovenije so dolžne preko portala Nacionalnega enotnega okna za pomorski promet posredovati podatke formalnosti poročanja za vse državne organe, upoštevati določbe o najvišji dovoljeni vsebnosti žvepla v pogonskih gorivih, oddajati ladijske odpadke, pridobiti dovoljenja za izvajanje del na ladji in zagotavljati skladnost z zahtevami za sisteme šteja in registracijo oseb na potniških ladjah.

  • Pomorske karte in publikacije

    Pomorske karte vsebujejo vse podatke, potrebne za varno plovbo. Kot vir informacij za varno plovbo lahko služijo le ažurne pomorske karte in publikacije, zato je njihovo vzdrževanje pomembna stalna naloga hidrografskega urada.

  • Varnost v pomorskem prometu

    Pomorstvo je velika in mednarodna panoga, ki prinaša številna tveganja. Skrbimo, da so na področju pomorstva zagotovljeni standardi varnosti, pri tem pa sodelujemo tudi z mednarodnimi organizacijami.

  • Koprsko tovorno pristanišče

    V slovenskem teritorialnem morju se odvija mednarodni pomorski promet, in sicer mednarodni tovorni promet v mednarodnem tovornem pristanišču Koper ter mednarodni potniški promet v pristaniščih Koper, Izola in Piran.

  • Finančne podpore za sektor ribištva, akvakulture in pomorstva

    Sektorju ribištva in akvakulture so na voljo finančne podpore v okviru nacionalnega proračuna (na primer pomoč za sofinanciranje zavarovalnih premij in državne pomoči. Največji del podpor pokrivajo sredstva iz Evropskega sklada za pomorstvo in ribištvo (ESPR) za finančno obdobje 2014-2020 z izvajanjem do 2023 in Evropskega sklada za pomorstvo, ribištvo in akvakulturo (ESPRA) za finančno obdobje 2021-2027 z izvajanjem do 2030.

Projekti

  • Projekt Mehanizem za zaščito občutljivih jadranskih območij, angleško Adriatic Sensitive Area Protection – mechanism - ASAP, je namenjen izboljšanju zaščite Jadranskega morja ob nenamernem onesnaženju, kot posledici pomorske nesreče.

  • Države članice so vzpostavile pomorska nacionalna enotna okna preko katerih lahko ladjarji in pomorski agenti v elektronski obliki izpolnijo obveznosti poročanja za ladje, ki vplujejo v pristanišča in izplujejo iz njih. Za olajšanje pomorskega prometa in nadaljnje zmanjšanje upravnega bremena za ladjarske družbe bo potrebno postopke poročanja dodatno poenostaviti in uskladiti tako, da bodo tehnološko nevtralni in bodo spodbujali načine poročanja, primerne za prihodnost.

  • CISE - ALERT

    V teku

    Projekt CISE`s operationalization launch through A Long Endurance and Real live Test in akronimom CISE-ALERT (v angleškem jeziku), je osredotočen na večanje učinkovitosti, kakovosti ter odzivnosti pri koordinaciji operacij nadzora v domeni pomorstva na območju Evropske unije (EU).

  • Projekt digitalnega izobraževanja za pomorsko komunikacijo, Digital Education for Maritime Communication (v angleškem jeziku), z akronimom DigiMar, bo s pomočjo izvedbe eksperimenta digitalnega poučevanja namenjen izboljšanju varnosti pomorske plovbe.