Zakup oglasnega prostora v okviru nacionalne kampanje Najokusnejše zgodbe naših voda
-
Institucija
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
-
Leto
2023
-
Poraba sredstev po prejemnikih sredstev za oglaševanje (z DDV)
TV: 75.999,90 evra
* Antena (PTV, PLanetPlus, PTV2): 7.599,99 evra
* Disney (Fox, Fox Crime, NG in podobno): 18.999,98 evra
* RTVSLO (TV SLO 1, TVSLO2): 30.399,96 evra
* CAS MEDIA (DISCOVERY, Travel, TLC, Diva in podobno): 18.999,98 evra
Online: 22.578,82 evra
*PM Network Plus (svet24.si, njena.si, metropolitan.si, aktivni.si, sensa.si, med.over.net, zdravstvena.info, dnevnik.si, odprtakuhinja.si, slovenskenovice.si in podobno): 11.245,50 evra
* Google Display Network (mobile in desktop), Facebook, Youtube: 11.333,32 evra
OOH: 22.666,66 evra
* Amicus d.o.o.: 260 plakatnih mest
Radio: 4000 evrov
* Radio Aktual, Radio Veseljak, Radio Salomon, Radio Kum, Radio Krka: 4000 evrov
TISK (zakup oglasnega prostora): 4000,01 evra
* Večer (Časnik Večer): 799,69 evra
* Dnevnik (Dnevnik): 399,84 evra
* Media24 (Zvezde/ Lady, Vklop/Stop, Liza/Maja, Naša žena/Ženska, ROŽE IN Vrt/Zeleni raj, DOM2, Novice Svet24, Ekipa24 SN, Kaj veš?, Slikovne križanke, Čvek, Top Smrklja, Stop, Nova, History, Salamonov ugankar) 1400,24 evra
* Media24 (Zvezde/ Lady, Vklop/Stop, Liza/Maja, Avenija, ROŽE IN Vrt/Zeleni raj, Novice Svet24, Ekipa24 SN, Kaj veš? Čvek, Salomonov oglasnik, Posebna izdaja S. U., Nova, Science Illustrated): 1400,24 evra
TISK (advertoriali): 4087,56 evrov
* Večer(Bonbon): 1286,71 evra
* Večer (Novice Svet24): 2800,85 evra
-
Višina porabljenih evropskih sredstev (z DDV)
99.999,99 evra
-
Skupna višina porabljenih sredstev (z DDV)
133.333,32 evra
-
Opomba
Kampanja v leu 2023 je del triletne kampanje, ki se je pričela v letu 2021.