Oglaševalske storitve za potrebe portala STOP Birokraciji v letih 2022 in 2023
-
Institucija
Ministrstvo za javno upravo
-
Leto
2023
-
Poraba sredstev po prejemnikih sredstev za oglaševanje (z DDV)
Spletno oglaševanje projekta STOP Birokraciji
- Zakup in upravljanje medijskega zakupa prostora na Facebooku v višini 6533,10 evra
- Zakup in upravljanje medijskega zakupa prostora na Googlu v višini 6533,10 evra
- Zakup in upravljanje medijskega zakupa prostora na Instagramu v višini 2831,08 evra
- Izdelava plana in poročanje v višini 2928 evrov
- Kampanja je potekala od 3. maja 2022 do 30. novembra 2023
-
Višina porabljenih evropskih sredstev (z DDV)
18.825,28 evra
-
Skupna višina porabljenih sredstev (z DDV)
18.825,28 evra
-
Opomba
Pogodba je bila sklenjena na Ministrstvu za javno upravo. Predmet pogodbe je bilo sukcesivno naročanje oglaševalskih storitev v obdobju 2022 in 2023. V kampanji se je opravljalo spletno oglaševanje. Naročnik in izvajalec sta na podlagi predhodno pripravljenega načrta medijske kampanje po mesecih podrobneje opredelila planirane aktivnosti, ki so izhajale iz projekta STOP Birokraciji ali povezanih projektov, iz katerih so se razvile novosti/storitve/rešitve, ki vplivajo na enostavnejše poslovanje in življenje ljudi. Pri mesečnem planiranju je bilo treba v obzir vzeti odziv javnosti na že izvedene promocijske aktivnosti.
Rezultati spletnega oglaševanja so bili glede na zastavljen cilj preseženi, kar pomeni, da je bilo oglaševanje dobro targetirano pravilni ciljni publiki. Preko Facebooka in Instagrama je bilo načrtovanih 17.051 klikov, med kampanjo je bilo realiziranih 50.866 klikov. Preko Googla je bilo načrtovano 11.894 klikov, med kampanjo je bilo realiziranih 29.976 klikov.