Ozaveščanje o pobudi Polni zagona kolesarimo v službo
-
Institucija
Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo
-
Leto
2023
-
Poraba sredstev po prejemnikih sredstev za oglaševanje (z DDV)
Spletni portali:
- 24ur.com: 2254 evrov
- Žurnal24.si: 1074 evrov
- rtvslo.si: 396 evrov
Radio:
- Val 202: 9428 evrov
- Aktual: 6832 evrov
Google Search Marketing: 5841 evrov
-
Višina porabljenih evropskih sredstev (z DDV)
21.951 evrov
-
Skupna višina porabljenih sredstev (z DDV)
25.825 evrov
-
Opomba
Pobuda Polni zagona kolesarimo v službo se je v letu 2023 izvajala v pomladanskem in jesenskem času. Za namen ozaveščanja o pobudi, smo zakup medijskega prostora izvedli z evidenčnim naročilom preko agencije. Agencija je izvedla zakup na slovenskih spletnih portalih, radijskih postajah in na iskalniku.