Skoči do osrednje vsebine

Ozaveščanje o pobudi Polni zagona kolesarimo v službo

  • Institucija
    Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo
  • Leto

    2023

  • Poraba sredstev po prejemnikih sredstev za oglaševanje (z DDV)

    Spletni portali:

    • 24ur.com: 2254 evrov
    • Žurnal24.si: 1074 evrov
    • rtvslo.si: 396 evrov

    Radio:

    • Val 202: 9428 evrov
    • Aktual: 6832 evrov

    Google Search Marketing: 5841 evrov

  • Višina porabljenih evropskih sredstev (z DDV)

    21.951 evrov

  • Skupna višina porabljenih sredstev (z DDV)

    25.825 evrov

  • Opomba

    Pobuda Polni zagona kolesarimo v službo se je v letu 2023 izvajala v pomladanskem in jesenskem času. Za namen ozaveščanja o pobudi, smo zakup medijskega prostora izvedli z evidenčnim naročilom preko agencije. Agencija je izvedla zakup na slovenskih spletnih portalih, radijskih postajah in na iskalniku.