Medijska kampanja za promocijo elektronskih storitev MDP
-
Institucija
Ministrstvo za digitalno preobrazbo
-
Leto
2023
-
Poraba sredstev po prejemnikih sredstev za oglaševanje (z DDV)
- Oglaševanje na družbenem omrežju Facebook/Instagram (»image« in »carousel« oglasi) v višini 17.568 evrov
- Prikazno oglaševanje Google GDN (»responsive« oglasi)v višini 24.156 evrov
- Google mobilno oglaševanje (»responsive app« oglasi) v višini 6978,4 evrov
- Prikazno «display« oglaševanje slovenski mediji (AdKLIK mreža) v višini 97,6 evrov
- Agencijska storitev: priprava/produkcija vseh kreativ za izvedbo medijskega načrta, izvedba medijskega načrta, spremljanje rezultatov in sprotna optimizacija v višini 8.906 evrov
-
Višina porabljenih evropskih sredstev
57.706,00
-
Skupna višina porabljenih sredstev
57.706,00