Skoči do osrednje vsebine

Medijska kampanja za promocijo elektronskih storitev MDP

  • Institucija

    Ministrstvo za digitalno preobrazbo

  • Leto

    2023

  • Poraba sredstev po prejemnikih sredstev za oglaševanje (z DDV)
    • Oglaševanje na družbenem omrežju Facebook/Instagram (»image« in »carousel« oglasi) v višini 17.568 evrov
    • Prikazno oglaševanje Google GDN (»responsive« oglasi)v višini 24.156 evrov
    • Google mobilno oglaševanje (»responsive app« oglasi) v višini 6978,4 evrov
    • Prikazno «display« oglaševanje slovenski mediji (AdKLIK mreža) v višini 97,6 evrov
    • Agencijska storitev: priprava/produkcija vseh kreativ za izvedbo medijskega načrta, izvedba medijskega načrta, spremljanje rezultatov in sprotna optimizacija v višini 8.906 evrov

  • Višina porabljenih evropskih sredstev

    57.706,00

  • Skupna višina porabljenih sredstev

    57.706,00