Teme in projekti Urada vlade za komuniciranje
Teme
-
Promocija Slovenije
V Sloveniji se vse barve kulturne in biotske pestrosti Alp, Sredozemskega morja, Panonske nižine in Krasa zlijejo v »slovensko zeleno«, ki predstavlja neokrnjeno naravo in prizadevnost Slovencev, da jo takšno tudi ohranimo. Zelena je temelj nacionalne znamke I feel Slovenia, s katero se naša država predstavlja doma in po svetu.
-
Znamka Slovenije: I feel Slovenia
I feel Slovenia je nacionalna znamka Slovenije. Z njo se naša država predstavlja doma in po svetu, krepi svojo prepoznavnost, simbolni položaj, ugled in vpliv v mednarodnem prostoru.
Projekti
-
Dezinformacije
V tekuDezinformacije so zavajajoče ali nepravilne informacije, ki jih širijo posamezniki, organizacije in države z namenom zavajanja ali manipuliranja s posamezniki in javnim mnenjem.
-
Slovenija je skupaj še z devetimi državami srednje in vzhodne Evrope 1. maja 2004 postala polnopravna članica Evropske unije. To je bila peta in največja ter najbolje pripravljena širitev Evropske unije v njeni dosedanji zgodovini.
-
Slovenskim srednjim šolam in gimnazijam omogočamo obisk sedeža Vlade RS v Ljubljani, na katerem se seznanijo z delom vlade in procesi oblikovanja javnih politik. Obisk in neposreden pogovor z vladnimi predstavniki mladim, ki s polnoletnostjo pridobijo volilno pravico, dajeta priložnost vpogleda in lažjega razumevanja političnih procesov upravljanja in odločanja.