Mobilna aplikacija UJPnet Poslovna analitika
Uprava Republike Slovenije za javna plačila je mobilno aplikacijo UJPnet Poslovna analitika razvila v okviru operacije ePlačam, ki je sofinancirana s strani Evropske unije iz Evropskega socialnega sklada.
Uporaba mobilne aplikacije UJPnet Poslovna analitika je na voljo zastopniku proračunskega uporabnika (v nadaljnjem besedilu: zastopnik) in s strani zastopnika pooblaščeni osebi (v nadaljnjem besedilu: uporabnik), ki imata urejeno pravico vpogleda v storitev Poslovna analitika v spletni aplikaciji UJPnet.
Mobilna aplikacija UJPnet Poslovna analitika omogoča zastopniku in uporabniku vpogled v:
- dinamiko plačil (pregled števila plačilnih nalogov in gibanja stanja na podračunu),
- promet po partnerjih (možnost izbire partnerja in pregled dinamike plačil po partnerju),
- dinamiko e-računov (pregled dinamike števila in vrednosti prejetih in izdanih e-računov),
- e-račune po partnerjih (možnost izbire partnerja in pregled dinamike prejemanja in izdajanja e-računov po partnerju) in
- stroške (pregled stroškov plačilnih storitev prek UJP).
Zastopniku je dodatno omogočen še vpogled v:
- uporabnike UJPnet (pregled aktivnih pravic uporabnikov spletne aplikacije UJPnet) in
- uporabo UJPnet (pregled dinamike aktivnosti po uporabnikih spletne aplikacije UJPnet).
Podatki v mobilni aplikaciji UJPnet Poslovna analitika so prikazani v tabelarični in grafični obliki za preteklo obdobje 24 mesecev.
Za dostop do podatkov v mobilni aplikaciji UJPnet Poslovna analitika mora uporabnik, ki še nima urejene pravice do storitve Poslovna analitika v spletni aplikaciji UJPnet, oddati Vlogo za dostop do UJPnet-a, obstoječi uporabnik UJPnet pa Vlogo za dodajanje/spreminjanje pravic v UJPnet-u.
Vse informacije o namestitvi in uporabi mobilne aplikacije UJPnet Poslovna analitika so objavljene na spletni strani UJP.
Za podrobnejše informacije pokličite na telefonsko številko 01/47 51 640 oziroma pišite na elektronski naslov: pps(at)ujp.gov.si.