Pomemben korak k dvotirnosti nove železniške povezave na odseku Divača–Koper
Ministrstvo za infrastrukturo si že ves čas prizadeva, da bi projekt izgradnje drugega tira železniške povezave med Divačo in Koprom nadgradili v dvotirno progo, zato je intenzivno izvajalo vse potrebne aktivnosti za čimprejšnjo pripravo pobude za spremembo DPN, ki jo je vlada danes tudi sprejela.
Za tako imenovano polno dvotirnost, torej izgradnjo dodatnega tira je treba zagotoviti ustrezne pravne podlage, najprej torej spremembo državnega prostorskega akta, čemur bo sledilo gradbeno dovoljenje za nov vzporedni tir.
Na ministrstvu z zadovoljstvom pozdravljamo današnji sklep vlade, ki po naši oceni pomeni pomemben korak k dvotirnosti bodoče nove železniške proge.
Kot je znano, se že v tej fazi izgradnje izvajajo nekateri ukrepi, ki bodo kasneje omogočili izvedbo vzporednega tira, to je gradnja treh najdaljših predorov na trasi (T1, T2 in T8) v polnem profilu.