Velik uspeh slovenskega start-up podjetja MyWater na ChangeNOW Summit v Parizu
Podjetje MyWater d.o.o. je bilo izbrano na priporočilo organizacije Solar Impulse, da predstavi slovensko inovacijo, to je visoko-tehnološki javni pitnik vode "myWater" iz slovenskega lesa, ki predstavlja trajnostno in ekonomično alternativo ustekleničeni vodi. Za inovacijo je podjetje v letu 2019 prejelo Seal of Excellence s strani Evropske komisije. Lično oblikovan pitnik je na razstavi požel veliko zanimanja tako med strokovno kot laično javnostjo, pozornost pa je pritegnila tudi slovenska znamka "I feel Slovenia".
Podjetje My Water nacionalno znamko I feel Slovenia ponosno uporablja na svojih izdelkih, ki že sami po sebi govorijo zgodbo znamke Slovenije. So trajnostni, usmerjeni v zeleno tehnologijo in grejo naprej z naravo. Pitniki MyWater so pravi ambasador slovenskih naravnih bogastev – lesa in vode.
Na svetovni razstavi ChangeNOW Summit se je sicer predstavljalo preko 100 podjetij in udeležilo preko 500 investitorjev. Organizirana so bila predavanja, razprave, okrogle mize, predstavitve inovatorjev na aktualne teme, povezane z svetovnimi podnebnimi izzivi in trajnostjo rastjo. Zadnji dan je bila razstava odprta tudi za splošno javnost; obiskalo jo je preko 20.000 udeležencev.
Udeležbo podjetja MyWater d.o.o. na ChnageNOW Summit sta finančno podprla Urad Vlade RS za komuniciranje in Veleposlaništvo RS v Parizu. Inovacijo je predstavila ekipa start-up podjetja: Robert Slavec, Aljaž Slavec in Assim Ishaque, s ciljem povečati prepoznavnost, pridobiti investitorje, lokalne oziroma tuje partnerje in pregledati možnosti za vstop na francoski trg.
Predstavnike podjetja je sprejela veleposlanica RS v Parizu Metka Ipavic, gospodarska svetovalka in konzulka v Parizu pa sta podjetje obiskali tudi na razstavnem prostoru in opravili dodatne pogovore o priložnostih in interesih podjetja na francoskem in globalnem trgu.