Minister Vrtovec ob ogledu gradbišča nadgradnje železniške postaje Maribor ter železniške proge Zidani Most – Celje pozval k nadaljevanju in še večjemu zagonu investicij
“Vesel sem, da sem si lahko danes v Mariboru ogledal gradbišče nadgradnje železniške postaje Maribor in se prepričal, da dela potekajo v skladu s časovnico in predvsem z vsemi zaščitnimi ukrepi, ki jih terja epidemija koronavirusa,” je ob robu ogleda gradbišča dejal minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec.
Minister je v teh dneh večkrat poudaril pomen gradbeništva kot panoge, ki lahko zelo pospeši gospodarsko rast, kar bo zelo pomembno po koncu epidemije. “Investitorji in gradbeniki naj nadaljujejo z vlaganji. Investicije se morajo nadaljevati v še večji meri, s še večjim zagonom kot do sedaj. To bo potegnilo Slovenije iz te krize, da bomo iz nje izšli še močnejši,” je poudaril minister.
Po prepričanju ministra je kriza s katero se trenutno soočamo tudi priložnost za poenostavitev oziroma odpravo administrativnih ovir in nepotrebnih birokratskih postopkov. „Kriza epidemije nam ponuja tudi priložnost, da se zgodijo določeni premiki pri umeščanju objektov v prostor, pri pridobivanju okoljevarstvenih in gradbenih dovoljenj ter da pospešimo postopke. Nekateri projekti se nerazumno dolgo vlečejo. Država mora biti učinkovita,“ je bil jasen minister.
Nadgradnja železniške postaje Maribor se izvaja v okviru projekta nadgradnje železniške proge Maribor – Šentilj – državna meja. Ocenjena vrednost investicije je 253.7 milijonov evrov, v okviru kohezijskega sklada pa je dodeljenih 101 milijonov evrov evropskih sredstev.
Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec si je s sodelavci ogledal tudi gradbena dela nadgradnje železniške proge Zidani Most – Celje. Minister se je ob tem prepričal, da dela, ki bodo predvidoma končana v drugi polovici letošnjega leta, potekajo v skladu s časovnico ter v skladu z vsemi zaščitnimi ukrepi. Ob tem se ni pozabil zahvaliti delavcem, ki delajo v oteženih razmerah.
„Če želimo slediti ciljem evropskega zelenega dogovora, potrebujemo močnejšo in boljšo železniško infrastrukturo. Pri investicijah se vse začne in konča pri denarju. Zato bo potrebno v prihodnosti razmisliti o načinih kako učinkovito nameniti namenska sredstva za gradnjo železniške infrastrukture,“ je še dejal minister Vrtovec.
Z izvedbo nadgradnje železniške proge na odseku Zidani Most-Celje v dolžini 26,2 km se bo povečala prepustna zmogljivost proge iz 328 vlakov na dan na 354 vlakov na dan, prav tako se bo skrajšal vozni čas vlakov za 5 ur na dan.