Vsako podjetje se mora zavedati pomena kibernetske varnosti
Na univerzi Maryland ugotavljajo, da se vsak dan na svetu zgodi 2244 hekerskih napadov. 43% žrtev kibernetskih vdorov so mala podjetja, kažejo podatki ameriške telekomunikacijske družbe Verizon. Finančne posledice teh napadov so lahko zelo boleče, zato je smiselno in nujno vlagati v kibernetsko varnost. Žal pa so podjetja še premalo zrela in se ne zavedajo pomena kibernetske varnosti. Vlaganje v varnost ni nepotreben strošek, težava s kadri pa je precej žgoča. Na področju računalništva in IKT že dolgo nimamo več enotnega profila. »Tako kot obstaja specializacija pri umetni inteligenci, obstaja tudi pri informacijski varnosti«, pravi vodja SI-CERT Gorazd Božič. Malo pa je zavedanja, da se ti strokovnjaki izoblikujejo šele skozi večletno izobraževanje. Na to opozarja tudi napoved specializiranega bloga Cybercrime, ki pravi, da bo leta 2021 primanjkovalo 3,5 milijona strokovnjakov za kibernetsko varnost. Razmišljati in odločati je treba torej dolgoročno, uvajati ukrepe, ki posledično sicer prinesejo dodatne stroške, a gre za pomemben gradnik, ki zagotavlja poslovanje v kibernetskem prostoru.