Predhodno naročanje strank na Upravni enoti Ljubljana v času izrednih zdravstvenih razmer
- Za obisk upravne enote z namenom urejanja upravnih zadev se morate predhodno naročiti po telefonu.
- Vložitev vloge pri upravni enoti morate predhodno najaviti in se o času vložitve vloge dogovoriti z organom.
- Nenaročene stranke sprejemamo zgolj v primeru urejanja nujnih zadev, katerih ureditev ni mogoče odložiti na kasnejši čas.
- V prostorih organa ne izvajamo pregledovanje dokumentov, če stranki ali drugi osebi, ki izkaže pravni interes, lahko pošljemo kopijo dokumentov zadeve.
- Plačilni promet (na primer plačilo upravne takse) prioritetno izvajamo z uporabo plačilnih ali kreditnih kartic (brezgotovinsko).
- Obvezno je nošenje zaščitnih mask, spoštovanje primerne varnostne razdalje (najmanj 1.5 m) in razkuževanje rok.
- Zadrževanje in zbiranje večjega števila oseb pred poslovno zgradbo je prepovedano.
Upravna enota Ljubljana obvešča stranke na Tobačni ulici 5, da se za naročanje posameznih upravnih storitev (javni red, promet in matične zadeve - izdaja osebnih izkaznic, potnih listov, vozniških in prometnih dovoljenj, izdaja izpiskov iz matičnega registra o rojstvu in smrti, priznanje očetovstva idr. ) lahko naročijo preko telefonske številke 01 828 16 90.
Upravna enota Ljubljana obvešča stranke na Tobačni ulici 5 naj za naročanje s področja tujcev prav tako pokličejo na telefonsko številko 01 828 16 90.
Za splošne informacije s področja tujcev lahko pokličete na telefonsko številko 01 306 32 60.
Konkretnih informacij o poteku upravnih postopkov zaradi varovanja osebnih podatkov po telefonu ne posredujemo.
Spletno naročanje strank
UeNaročanje je storitev, ki zagotavljanja sistem spletnega naročanja in storitve klicnega centra za upravne enote. Sistem prinaša enostavnejše urejanje postopkov za državljane, prav tako pa pomeni dobrodošlo poenostavitev za zaposlene v upravnih enotah.
Elektronsko naročanje strank
Stranke obveščamo, da nam na elektronski naslov narocanje.uelj@gov.si posredujejo osnovne kontaktne podatke in ne pozabijo pripisati tudi telefonske številke. Svetovalec vas bo poklical in dogovorili se boste za prvi prosti termin obiska na Upravni enoti Ljubljana.
Prav tako naročamo tudi stranke, ki želijo pridobiti spletno digitalno potrdilo, overiti podpise, pridobiti garantna pisma ter vrednotnice. Te storitve lahko po novem uredite samo na lokaciji Linhartova cesta 13, Bežigrad.
Telefonska številka za naročanje zgoraj omenjenih storitev je: 01 828 16 90.
Overitev podpisa, ki se nanaša na motorna vozila na tej telefonski številki ne sprejemamo. To lahko po predhodnem naročilu uredite v Referatu za promet (Oddelek za okenca in krajevne urade, Tobačna ulica 5) na telefonski številki 01 828 16 90.
Poslovanje KRAJEVNIH URADOV
Krajevni urad Medvode
- ponedeljek, 8.00-15.00,
- sreda, 8.00-17.00,
- petek, 8.00-13.00.
Krajevni uradi Ig, Velike Lašče, Notranje Gorice, Dobrova, Dol pri Ljubljani in Škofljica, bodo do nadaljnjega odprti vsak drugi in četrti teden v mesecu, in sicer:
Ob torkih 8.00-12.00 in 13.00-15.00 bodo odprti krajevni uradi:
- Ig,
- Notranje gorice,
- Velike Lašče,
po naslednjem razporedu: 11. 01. 2022, 25. 01. 2022, 22. 02. 2022, 08. 03. 2022 in 22. 03. 2022 …
Ob četrtkih 8.00-12.00 in 13.00-15.00 bodo odprti krajevni uradi:
- Dobrova,
- Dol pri Ljubljani,
- Škofljica,
po naslednjem razporedu: 13. 01. 2022, 27. 01. 2022, 10. 02. 2022, 24. 02. 2022, 10. 03. 2022 in 24. 03. 2022 ...
Za obisk Krajevnih uradov se je potrebno predhodno naročiti na telefonsko številko 01 828 16 94.
Še vedno velja priporočilo, da se vse upravne storitve plačuje brezgotovinsko oziroma kartično.
Ker na Upravni enoti Ljubljana vsakodnevno beležimo izjemno veliko število klicev, vse stranke vljudno prosimo za strpnost in razumevanje.