Izdane odločbe iz naslova ukrepa Promocija vina na trgih tretjih držav
V teh dneh smo izdali 65 odločb o odobritvi programa iz naslova ukrepa Promocija vina na trgih tretjih držav in tako skupaj odobrili okrog 1,7 milijona evrov za promocijske dejavnosti, ki jih bodo vinarji izvajali na trgih tretjih držav med 1. 6. 2022 in 31. 5. 2023. Dejavnosti bodo upravičenci izvajali predvsem na trgih Kitajske, Združenih držav Amerike, Japonske ter Bosne in Hercegovine, novi so trgi Švice, Gane in Avstralije.
Namen ukrepa Promocija vina na tretjih trgih je doseči boljše poznavanje vina, pridelanega v Republiki Sloveniji, s strani potrošnikov ter bolj organizirano in aktivno trženje s strani pridelovalcev vina, kar lajša usklajevanje ponudbe in povpraševanja, odpira nove tržne možnosti za pridelovalce ter posledično vpliva na konkurenčnost vinskega sektorja, kar skupaj vodi h glavnemu cilju ukrepa: povečanje prodaje vina na trgih tretjih držav.
V okviru EU ukrepa promocije vina na tretjih trgih se sofinancirajo naslednje dejavnosti:
- objava oglasov v medijih,
- izdelava reklamnega gradiva,
- udeležba na sejmih in drugih dogodkih,
- izdelava raziskav trga,
- organizacija seminarjev za novinarje, uvoznike, strokovno javnost, potrošnike tretjih držav.
Podpora za te dejavnosti se dodeli za do 70% upravičenih stroškov, na podlagi vnaprej pripravljenega in odobrenega enoletnega programa.
Vloge za izplačilo podpore za izvedene dejavnosti na podlagi odobrenih programov 2022/23 lahko vložijo vinarji:
- do 31. 1. 2023 za dejavnosti izvedene med 1. 6. 2022 in 31. 12. 2022, ter
- do 20. 6. 2023 za dejavnosti izvedene med 1. 1. 2023 in 31. 5. 2023.