Izveden preboj novega železniškega predora Pekel
Izvajalec je s pripravljalnimi deli začel v mesecu septembru 2020, kopanje predora pa se je začelo v mesecu maju 2021. Gradnja predora poteka po glinenem laporju s tankimi, redkimi polami peščenjaka. Izkopna dela potekajo po NATM (novi avstrijski metodi). Najprej se izvede izkop kalote, potem stopnice in nato talnega oboka iz brizganega betona. Po izkopu se takoj vgradi primarna podgradnja, ki sestoji iz brizganega betona, armaturnih mrež in podpornih lokov. Za izkop predora se je uporabljal predorski bager, freza in miniranje, za podpiranje predora stroj za nanašanje brizganega betona in vrtalni stroj za vgradnjo sider. Količina vsega izkopanega materiala v predoru bo približno 195.000 m3. Izkopna višina predora znaša 12 metrov, izkopna širina pa 13 metrov. Ob glavni cevi predora je vgradnji tudi 246 metrov dolg reševalni rov. Vsa dela bodo zaključena v letu 2023.
Nov predor Pekel skupaj z novim viaduktom Pesnica predstavlja nov odsek proge med Mariborom in Šentiljem, ki bo zgrajen severno od Maribora ter vzhodno od obstoječe proge. Dela se izvajajo v sklopu projekta nadgradnje železniške proge Maribor–Šentilj–d. m., ki je sofinanciran z evropskimi sredstvi v okviru kohezijskih sredstev.
Več o projektu je na voljo na spletnem portalu Krajšamo razdalje.