Skoči do osrednje vsebine

Družbena omrežja - prostor odprte razprave, a brez sovražnega govora

Vlada Republike Slovenije uporablja družbena omrežja za širjenje dosega svojih sporočil, za neposredno komuniciranje z najširšo javnostjo, za spodbujanje razprave o najpomembnejših vladnih odločitvah in za poglabljanje dialoga z državljani.
Roka drži mobilni telefon s prikazom ikon družbenih omrežij.

Družbena omrežja, ki jih upravlja vlada, so prostor sodelovanja državljanov ne glede na njihove osebne okoliščine in prepričanja. | Avtor: Prostock-studio/Shutterstock.com

Družbena omrežja, ki jih upravlja vlada, so prostor sodelovanja državljanov ne glede na njihove osebne okoliščine in prepričanja. Izmenjava mnenj o posamezni temi na družbenih omrežjih ima številne pozitivne vidike, vendar pa morajo biti pri tem jasno določeni pogoji sodelovanja uporabnikov posameznega omrežja, da je razprava spoštljiva in vključujoča. Ministrstva in vladne službe, ki upravljamo s profili na družbenih omrežjih, bomo z moderiranjem komentarjev skrbeli, da se pri izmenjavi mnenj nihče ne bo počutil izključenega, osebno prizadetega, ponižanega, užaljenega. V ta namen smo na Uradu vlade za komuniciranje pripravili Smernice za moderiranje komentarjev, ki jih bodo pri upravljanju svojih profilov na družbenih omrežjih uporabljala tudi ministrstva in vladne službe.

Vršilka dolžnosti direktorice Urada vlade za komuniciranje Petra Bezjak Cirman ob tem poudarja: »Priča smo spremembam načina komuniciranja, razprava se zadnja leta vse bolj seli na družbena omrežja, ki pa niso zakonsko regulirana. Zato si bomo na vladi še toliko bolj prizadevali za spoštljivo komunikacijo, ne bomo dopuščali nikakršne oblike nestrpnosti ali diskriminacije, groženj ali celo sovražnega govora. Obenem pa se bomo zavzemali za svobodo govora in za to, da družbena omrežja ohranimo kot prostor, kjer sta mogoča odprta razprava in tudi kritika.«