Skoči do osrednje vsebine

Evropski teden športa je priložnost, da izboljšamo svoje gibalne, sedentarne in spalne navade

V tem tednu izpostavljamo pomen 24-urnega gibalnega vedenja za zdravje, ki zajema promocijo redne telesne dejavnosti in dobrega spanja ter preprečevanje sedentarnega načina življenja v različnih življenjskih okoljih in obdobjih, saj le-to pripomore k ohranjanju primerne telesne mase in dobre telesne pripravljenosti ter krepi naše zdravje.

Z iniciativo Evropskega tedna športa, ki ga obeležujemo med 23. in 30. septembrom, skušamo po vsej Evropski uniji blažiti upad deleža telesno dejavnih.

Ministrstvo za zdravje ob tej priložnosti skupaj s Fakulteto za šport Univerze v Ljubljani in Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez 28. septembra 2023 organizira konferenco Več se gibam, manj sedim, dobro spim. Trajnostni vidiki.

Spremenjen način življenja, vedno manj priložnosti za spontano telesno dejavnost na račun tehnološkega napredka, spremembe delovnih mest - vse to so okoliščine, ki večajo izziv, kako posamezniku omogočiti zdravo in aktivno življenje, in ki jih bomo naslovili tekom konference skupaj s strokovnjaki in pristojnimi resorji.

Informacije o brezplačnih aktivnostih, ki potekaj v času Evropskega tedna športa, so dostopne na spletni strani Evropskega tedna športa. Preizkusite različne načine telesne dejavnosti in poiščite aktivnosti, ki vam bodo v veselje in jih boste radi izvajali redno, aktivni bodite tudi na poti! Po opravkih se odpravite peš ali s kolesom.

Različne aktivnosti za spodbujanje telesne dejavnosti prebivalstva so del Nacionalnega programa o prehrani in telesni dejavnosti Dober tek Slovenija, s katerim želimo izboljšati tako pogoje za telesno dejavnost kot tudi prehranjevalne in gibalne navade prebivalstva od najzgodnejšega otroštva do pozne starosti z namenom preprečevanja debelosti in z njo povezanih kroničnih bolezni.

Evropski teden športa je pobuda Evropske komisije za spodbujanje športa in telesne dejavnosti v Evropi. Slogan kampanje je #BEACTIVE/#BODIAKTIVEN, njen cilj pa je spodbuditi prebivalce Evropske unije k redni telesni dejavnosti. Namen kampanje je tudi povezovanje, združevanje in vključevanje na evropski, nacionalni in lokalni ravni preko športa in telesne dejavnosti.