222 Digi info točk za pomoč pri uporabi javnih digitalnih storitev
Osnovni namen Digi info točk je pomoč digitalno manj pismenim ljudem oziroma povečevanje digitalne vključenosti. Digi info točke dopolnjujejo številne programe izobraževanja in usposabljanja prebivalcev, kot so delavnice za otroke, mladostnike in odrasle, Mobilni heroji za starejše v ruralnih okoljih in povečevanje števila žensk v IKT poklicih. Znanje o tem, kako dostopati do mnogih uporabnih javnih storitev na eUpravi, denimo, in kako učinkovito izkoristiti praktično neštete koristi uporabe sodobnih digitalnih tehnologij, nedvomno izboljšuje kvaliteto življenja in lajša vsakdanja opravila.
Usposobljeni svetovalci na Digi info točkah vsakemu obiskovalcu na razumljiv način svetujejo in praktično pomagajo pri:
- uporabi elektronske osebne izkaznice in mobilne aplikacije,
- prijavi v elektronske storitve in pri elektronskem podpisovanju,
- dostopu do informacij o delu državne uprave na portalu gov.si,
- dostopu do elektronskih storitev na portalu eUprava,
- registraciji in prijavi v portal SPOT,
- uporabi storitev eZdravja na portalu zVEM,
- dostopu do e-storitev ZPIZ,
- uporabi državnega davčnega portala eDavki,
- dostopu do elektronske zemljiške knjige,
- uporabi elektronskih vinjet na portalu DARS,
- storitvah z zvezi s študijem in štipendijami,
- storitvah Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano ter Uprave za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin na portalu Volos,
- osnovah kibernetske varnosti …
Digi info točke organizirata Ministrstvo za digitalno preobrazbo in Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije. Odprte so pet dni v tednu ob različnem času (praviloma tri dni dopoldan in dva dni popoldan). Na območjih, kjer živita italijanska oziroma madžarska narodna skupnost, so svetovanja tudi v jezikih narodnih skupnosti.
-
Seznam 222 Digi info točk z lokacijami in uradnimi urami
Seznami in evidence- Seznam lokacij 222 točk z uradnimi urami (xlsx, 34 KB)