Petra Bezjak Cirman na zasedanju Club of Venice predstavila komuniciranje v času poplav v Sloveniji
Na srečanju je predstavnikom za odnose z javnostmi iz 20 evropskih držav predstavila komuniciranje in koordinacijo komunikatorjev v državni upravi v času večjih kriz v Sloveniji, pri tem se je osredotočila na komuniciranje v času poplav avgusta v Sloveniji.
»Pri sporočanju informacij o najhujših poplavah v zgodovini Slovenije smo sledili ciljem in načelom vladnega kriznega komuniciranja,« je povedala uvodoma. V nadaljevanju je direktorica Bezjak Cirman predstavila ključne cilje in rezultate. Izpostavila je pomen pravočasnega in jasnega obveščanja javnosti o razmerah in predvidenem razvoju dogodkov ter potrebnih samozaščitnih ukrepih. Osnovna sporočila morajo biti vsebinsko dosledna in skladna. Poudarila je, da morajo biti vladne informacije ažurne, posodobljene z novimi dejstvi in ukrepi, pojasnjevalne in pomirjujoče z informacijami o tem, kje lahko ljudje spremljajo razvoj dogodkov s kontaktnimi podatki institucij, ki sodelujejo pri reševanju dogodka, in z informacijami o organizacijah, ki lahko pomagajo.
Petra Bezjak Cirman je povedala, da smo za komuniciranje z javnostjo in mediji uporabili različna orodja in lastne kanale, med njimi so imeli pomembno vlogo tudi družbeni mediji. Nagovarjali pa smo tako domačo kot tujo javnost.