Viadukt Vinjan je dokaz, da v Sloveniji znamo in zmoremo
Ob priložnosti je zbrane nagovoril: "Slovenija je čudovita dežela s čudovito naravo in čudovitimi ljudmi. Ima pa še eno veliko prednost in to je, da leži v osrčju Evrope. Prav ta geostrateška lega je tisto, kar nas lahko navdaja z dobrimi obeti za prihodnost."
Viadukt Vinjan meri v dolžino 620 metrov in predstavlja enega izmed treh viaduktov na infrastrukturno kompleksnem projektu izgradnje drugega tira, ki bo pomembno prispeval k večji konkurenčnosti Luke Koper, hkrati pa bo dodatno razbremenil cestno omrežje s tovornim prometom. Predsednik vlade dr. Golob je poudaril: "Železniški promet je trajnostni promet. Na to mora Slovenija staviti v svojih načrtih za prihodnost. Tako Luka Koper, kot tudi celotna logistika, morata preiti na trajnostni način delovanja."
Izgradnja drugega tira je trenutno eden izmed najpomembnejših infrastrukturnih projektov v Sloveniji, tudi zato, ker bo omogočil boljšo povezljivost Slovenije s preostalo Evropo. Po besedah predsednika vlade je naš namen, da "v naslednjih letih podvojimo pretočnost železniškega prometa v Sloveniji, saj bo tudi drugi tir poskrbel za to, da bo pretočnost iz Luke Koper proti Centru Slovenije več kot podvojena."
Vse tri viadukte – Vinjan, Glinščico in Gabrovico na trasi drugega tira je zasnoval gradbeni inženir Marjan Pipenbaher. Viadukt Vinjan, ki je bil zasnovan pred več kot desetimi leti, je kot prvi železniški viadukt pri nas nastal s tehnologijo prostokonzolne gradnje. "Gre za znanje za katerega smo po gradbeniški krizi mislili, da smo ga za vedno izgubili" je izpostavil predsednik vlade.
"Viadukt Vinjan je dokaz, da v Sloveniji znamo in zmoremo povezovati različna znanja. Prav na ta način, z znanjem in z odločnostjo, bomo Sloveniji dali v svetu tisto mesto, ki si ga zaslužimo," je sklenil.