Oddaja poročil o izpolnjevanju obveznosti za ukrepe Programa razvoja podeželja 2014-2020 do 15. maja
Prejemniki sredstev za ukrepe Programa razvoja podeželja (PRP) 2014-2020, ki so uspešno zaključili svoje naložbe, morajo poročila o izpolnjevanju obveznosti za leto 2023 oddati do 15. maja 2024. Poročanje se bo tudi letos izvajalo izključno v elektronski obliki in sicer preko aplikacije »Razvoj podeželja – poročila«.
V aplikacijo »Razvoj podeželja – poročila« so vneseni vsi zavezanci, ki imajo obveznost oddati poročilo. Letos so se seznamu zavezancev za oddajo poročil dodali tudi novi zavezanci za poročanje, to so prejemniki sredstev, katerim je bilo zadnje izplačilo izvedeno v letu 2022.
Oddaja poročil o izpolnjevanju obveznosti je zahtevana pri naslednjih podukrepih:
- 4.1 - Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva;
- 4.2 - Podpora za naložbe v predelavo ali trženje kmetijskih proizvodov;
- 4.3 - Podpora za naložbe v infrastrukturo, povezano z razvojem, posodabljanjem ali prilagoditvijo kmetijstva in gozdarstva (za operaciji Gradnja namakalnih sistemov, ki so namenjeni več uporabnikom in Tehnološke posodobitve namakalnih sistemov, ki so namenjeni več uporabnikom);
- 6.4 – Podpora za naložbe v vzpostavitev in razvoj nekmetijskih dejavnosti;
- 8.6 - Podpora za naložbe v gozdarske tehnologije ter predelavo, mobilizacijo in trženje gozdnih proizvodov.
Dva upravičenca imata obveznost oddaje poročila še iz naslova pridobljenih sredstev iz preteklega programskega obdobja za ukrep 133 iz PRP 2007-2013. Poročanje za ta dva upravičenca se izvaja v aplikaciji »Program razvoja podeželja - Izplačila«. Ti dve poročili morata biti oddani do 31. marca 2024.