Slovenska živilskopredelovalna industrija se predstavlja na sejmu FOODEX na Japonskem
Sejem Foodex velja za vodilnega na področju hrane in pijač v Aziji in pomeni izvrstno priložnost za slovensko živilskopridelovalno industrijo, da predstavi svoje izdelke na azijskem tržišču. Tako se na razstavnem prostoru Slovenije predstavljajo Klet Brda, Kodila, Chilli Wine, Mare Santo, Broken Bones, Berryshka, Kras, Sporti, Steyer vina, Celjske mesnine in japonski uvozniki slovenskih proizvodov Zaria, 365 wine, Fujio Project, Farmland Trading in Shiozaki Building. Gre za drugo zaporedno predstavitev živilskopredelovalne industrije na zahtevnem in pomembnem japonskem trgu.
Večina podjetij nadaljuje že sklenjene poslovne dogovore in širi svojo poslovno mrežo z novimi kontakti in morebitnimi novimi dogovori z japonskimi partnerji. Japonski trg vsekakor ponuja izjemno priložnost za izvoz slovenskih proizvodov, zato se je MKGP odločilo, da skupaj z GZS – Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij ter SPIRIT-om pomaga slovenski živilskopredelovalni industriji pri prodoru na ta zahteven azijski trg.
Direktorica GZS-ZKŽP dr. Tatjana Zagorc: »Letošnja predstavitev slovenskih proizvajalcev na sejmu v Tokiu je prinesla nova spoznanja, ki so potrebna takrat, ko podjetja vstopajo na tuje trge. Vsi skupaj smo lahko hvaležni, da je to dejavnost ponovno podprlo MKGP in s tem živilskopredelovalni industriji omogočilo uvid v nove trge. Nekatera podjetja so na Japonskem nekaj časa že prisotna in takšna zaporedna, večletna predstavitev je zanje izrednega pomena in pomeni predvsem podporo njihovemu delu in hkrati omogoča dobre in nove poslovne rezultate.«
Pri organizaciji predstavitve slovenskih podjetij na sejmu Foodex je dejavno sodelovalo Veleposlaništvo RS v Tokiu. Veleposlanik Jurij Rifelj je sodeloval tudi na svečanem odprtju sejma, ki so se ga udeležili vsi veleposlaniki držav razstavljavcev.
Veleposlanik je na razstavnem prostoru pozdravil prisotna podjetja in zastopnike in ob tem povedal, da je navdušen nad tovrstno predstavitvijo slovenskih podjetij s področja prehrane in pijač: »Priče smo odlični predstavitvi slovenske živilskopredelovalne industrije na Japonskem, ki ne služi le ozkim komercialnim interesom podjetij in celotnega slovenskega agroživilskega sektorja, ampak ta predstavitev predstavlja Slovenijo v širši, pozitivni luči kot privlačno destinacijo za turistične obiske. Hkrati potrjuje, da je Slovenija država kakovosti na vseh področjih.«
Obiskovalcem sejma Foodex bodo ves čas na voljo tudi splošne informacije o Sloveniji, saj je sejem – čeprav je poslovne narave – izvrstna priložnost tudi za promocijo slovenskega turizma, podeželja in kmetijstva.