Urad za komuniciranje prejel nagrado Prizma za krizno komuniciranje ob lanskih poplavah
Kot je zaznala tudi strokovna žirija Slovenskega društva za odnose z javnostmi, je moral Ukom nemudoma vzpostaviti sistem in se soočiti z izzivom, kako prebivalce ažurno in verodostojno informirati o stanju, o nujnih ukrepih in poteku sanacije. "Pristop so zasnovali z večplastno strategijo komuniciranja, pri kateri je bilo na prvem mestu reševanje življenj. Vsa država je spremljala krizne tiskovne konference, novice in spletne kanale, pri čemer so glavno vlogo prevzeli usposobljeni strokovnjaki. Opazili smo poudarek na skrbni izbiri tonov sporočil, da bi okrepili občutek varnosti in skupnosti. Rezultat je bil učinkovit način pretoka informacij in usklajena koordinacija med različnimi službami in akterji ter obvladovanje krizne situacije na splošno, kar je prispevalo k občutku zaupanja javnosti v ukrepe. Ekipa Ukoma je pri tem pokazala predanost, iznajdljivost in hitro učenje," še izhaja iz obrazložitve nagrade.
Direktorica Ukoma Petra Bezjak Cirman je ob tem povedala, da je ponosna na prejem tega najvišjega stanovskega priznanja in da je za to zaslužno timsko delo vseh sodelavcev. Učinkovitega pretoka informacij in usklajenosti med vsemi vključenimi akterji prav tako ne bi mogli doseči brez aktivnega sodelovanja vseh pristojnih vladnih resorjev in njihovih komunikatorjev, zato gre zahvala za trud tudi njim.
Prizma je sicer nacionalna strokovna nagrada, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje na vsakoletni konferenci za odnose z javnostmi slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Priznanje izraža strokovnost, znanje, ustvarjalnost in učinkovitost na področju stroke odnosov z javnostmi.