Skoči do osrednje vsebine

Sprejem strank na Upravni enoti Ljubljana

Na Upravni enoti Ljubljana se izvajajo bistvene naloge za uresničevanje delovanja upravne enote v času stavke, ki so jih določila ministrstva v skladu z delovnimi področji iz svojih pristojnosti.

Obdobje pred poletnimi dopusti je med bolj obremenjenimi zaradi večjega pripada upravnih zadev s področja urejanja osebnih dokumentov, tudi drugih upravnih zadev.

V tem trenutku vodstvo skupaj z zaposlenimi vlaga vse napore in prizadevanja, da se obstoječe razmere na Upravni enoti Ljubljana – predvsem za naše uporabnike –  čimprej normalizirajo. Zaradi navedenega stranke prosimo, da upoštevajo spodnja priporočila:

  • Pravočasno urejanje zadev: K urejanju menjave osebnih dokumentov pristopajte pravočasno. Druge storitve (prijava prebivališča, vloge, prošnje …) je mogoče opraviti tudi preko portala eUprava, kar dodatno olajša postopek in skrajša čakalne vrste.
  • Opravljanje storitev na drugi upravni enoti: Če je mogoče, uporabite storitev na manj obremenjeni upravni enoti. Večina upravnih enot po državi deluje brez večjih motenj, kar uporabnikom omogoča večjo fleksibilnost pri urejanju zadev.
  • Klic na izbrano upravno enoto: Pred obiskom upravne enote pokličite na izbrano upravno enoto in se pozanimajte o razpoložljivih terminih. Na ta način se lahko izognete nepotrebnemu čakanju in pridobite natančno informacijo.

Stranke Upravne enote Ljubljana obveščamo, da so trenutno vsi termini odpovedani. Vse stranke imajo možnost, da med uradnimi urami pridejo na Upravno enoto Ljubljana na Tobačni ulici 5 ali na Linhartovi cesti 13 (samo izdelava osebne izkaznice ali potnega lista).

Uradne ure so v ponedeljek in torek od 8. do 15. ure, v sredo od 8. do 18. ure in v petek od 8. do 13. ure.

Prizadevamo si, da se dnevno izvajajo vse bistvene naloge za uresničevanje delovanja upravnih enot.

Ranljive skupine (starostniki, nosečnice, kronični bolniki, otroci, osebe z različnimi oblikami invalidnosti oz. uporabniki s posebnimi potrebami) lahko na storitev počakajo v čakalnici. Za uporabnike imamo pripravljeno vodo, ki jo po potrebi tudi delimo.

Glede na trenutne okoliščine in našo zavezo, da bi uporabniki v največji možni meri lahko uredili svoje zadeve na Upravni enoti Ljubljana, vljudno prosimo za razumevanje ter napotujemo tudi na druge možne načine reševanja svojih vlog.