Skoči do osrednje vsebine

Razpis za prosto delovno mesto na Veleposlaništvu Republike Slovenije v Københavnu

Veleposlaništvo Republike Slovenije v Københavnu zaposluje novega člana* ekipe, ki bo opravljal administrativna dela. Iščemo odgovorno, zanesljivo, pozitivno in uglajeno osebo, ki bo dostojno predstavljala Republiko Slovenijo.

Veleposlaništvo Republike Slovenije v Københavnu zaposluje novega člana* ekipe, ki bo opravljal administrativna dela. Iščemo odgovorno, zanesljivo, pozitivno in uglajeno osebo, ki bo dostojno predstavljala Republiko Slovenijo.

Osnovne informacije:

Delovno mesto: administrativni sodelavec

Oblika zaposlitve: 39 ur na teden v skladu z danskimi lokalnimi predpisi za določen čas 12 mesecev s trimesečnim poizkusnim delom in z možnostjo podaljšanja pogodbe;

Kraj izvajanja dela: Veleposlaništvo RS v Københavnu, Amaliegade 6, 1256 København, Danska

Predviden nastop dela: september 2024

Rok za prijavo: 5. avgust 2024

Delovno področje:

- izvajanje finančnega poslovanja veleposlaništva;

- administrativna podpora delovanju veleposlaništva;

- izvajanje pomožnih konzularnih opravil;

- vodenje posameznih administrativnih postopkov veleposlaništva;

- priprava korespondence v slovenskem in angleškem jeziku;

- komunikacija z institucijami v nordijskih državah in v Sloveniji;

- priprava besedil za komuniciranje z deležniki v slovenskem jeziku;  

- izvajanje administrativnih in organizacijsko tehničnih opravil pri izvedbi projektov in dogodkov veleposlaništva;

- opravljanje drugih del po navodilu nadrejenega.

Iščemo kandidata:

- z najmanj zaključeno I. stopnjo bolonjskega študija;

- z delovnimi izkušnjami na podobnem delovnem mestu (zaželeno);

- z odličnim govornim in pisnim znanjem slovenskega in angleškega jezika, prednost je znanje danskega jezika;

- z urejenim statusom bivanja na Danskem;

- s poznavanjem računalniških programov MS Office (Word in Excel), spletnih okolij in družbenih orodij (Facebook, X, ipd );

- ki je odgovoren, natančen, zanesljiv, z odličnim organizacijskimi spretnostmi;

- ki je odprt za učenje in dinamično delovno okolje;

- ki je fleksibilen in prilagodljiv delovnim potrebam;

- ki rad dela v timskem duhu in sodeluje s sodelavci.

Prijava mora vsebovati:

- dokazila o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katerih mora biti razvidna stopnja izobrazbe, leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena;

- življenjepis z opisom formalne izobrazbe ter navedbo drugih pridobljenih znanj in veščin ter z opisom delovnih izkušenj;

- motivacijsko pismo v slovenskem in angleškem jeziku;

- dve priporočili s kontakti za verifikacijo (prvo priporočilo naj da oseba, ki vam je bila neposredno nadrejena v zadnjih dveh letih; drugo priporočilo naj da oseba, ki dobro pozna vaše profesionalne kompetence v širšem kontekstu).

Postopek:

Pisne prijave z dokazili o izpolnjevanju pogojev in opisom dosedanjih delovnih izkušenj je potrebno posredovati do vključno 5. avgusta 2024 po elektronski pošti na naslov jobs-cph.mzz@gov.si.

Ožji izbor kandidatov bo povabljen na osebni razgovor.

Vprašanja:

Morebitna vprašanja glede razpisanega delovnega mesta nam posredujte na elektronski naslov: jobs-cph.mzz@gov.si

 

*V razpisu veleposlaništva smo uporabili izraze zapisane v moški slovnični obliki, ki so uporabljeni kot nevtralni za ženski in moški spol.