Evropska komisija pohvalila prizadevanja za bolj transparentno oglaševanje v medijih
Prizadevanja Slovenije za preglednejše oglaševanje v medijih je Komisija kot primer dobre prakse izpostavila na več mestih, omenila pa je tudi priporočila, ki jih je za to področje vlada sprejela na pobudo Urada Vlade RS za komuniciranje.
Priporočila za izvedbo oglaševalskih kampanj ministrstev, organov v sestavi ministrstev in vladnih služb so bila sprejeta decembra 2023, da v Sloveniji uveljavimo transparentne prakse oglaševanja iz javnih sredstev in zahteve glede preglednega in nediskriminatornega dodeljevanja oglaševalskih sredstev. Na Uradu Vlade RS za komuniciranje smo priporočila oblikovali ob prepričanju, da so ministrstva, organi v sestavi in vladne službe kot dobri gospodarji dolžni zagotoviti transparentno in smiselno porabo javnih sredstev, merljivost in spremljanje rezultatov ter odgovorno ravnati v procesu oglaševalskega zakupa. Le tako lahko upravičimo porabo proračunskega denarja in učinkovitost medijskega zakupa. Za izvedbo oglaševalskih kampanj, katerih vrednost presega 50.000 evrov z DDV, morajo organi pridobiti soglasje Vlade Republike Slovenije, o izvedenih kampanjah pa morajo pripraviti letno poročilo. Direktorica Urada za komuniciranje Petra Bezjak Cirman je z zadovoljstvom pozdravila dejstvo, da je Evropska komisija sprejete ukrepe izpostavila kot eno boljših praks na ravni EU.
Poročila o izvedenih oglaševalskih kampanjah za leto 2023 so že objavljena.