Končan nov podhod v Postojni
Gradnja 20 metrov dolgega, 4,5 metra širokega in 3 metre visokega podhoda je potekala pod 17 metrov dolgima tirnima provizorijema, kjer je ves čas gradnje potekal železniški promet. Izkop gradbene jame je bil na osnovi slabe sestave tal varovan s torkretom ter dodatno sidran zaradi nevarnosti posedanja tirov. Objekt se je izvedel na mestu (in situ) s talno ploščo, severno in južno armiranobetonsko steno ter krovno armiranobetonsko ploščo. Izvedene so bile povezovalne dostopne poti, Občina Postojna pa je prispevala z gradnjo dostopnih cest do podhoda, s čimer je zagotovljena celovita povezava za vse uporabnike.
Na območju podhoda je bilo urejeno tudi odvodnjavanje in razsvetljava z integriranim radarskim senzorjem gibanja, kar zagotavlja varen in udoben prehod za pešce in kolesarje tudi v večernih urah.
Pogodba je zajemala izdelavo izvedbene dokumentacije ter gradnjo podhoda. Pogodbena vrednost del je znašala 1,41 milijona evrov z DDV. Projekt je sofinanciran z evropskimi sredstvi iz Instrumenta za povezovanje Evrope v višini 0,9 milijona evra.
V okviru pogodbe za gradnjo elekronapajalnih naprav (ENP) Borovnica in Postojna ter mesta sekcioniranja (MS) Verd je bila ob gradnji podhoda izvedena tudi trasa 20 kilovoltnega kablovoda od razdelilne transformatorske postaje Postojna do nove ENP Postojna. Izvedba ENP Postojna ter MS Verd je v zaključni fazi, ENP Borovnica je v gradnji, trenutno je izvedena kletna tehnična etaža.
Izvedba navedenih del bo pripomogla k izboljšanju energetske infrastrukture javne železniške infrastrukture. Dela so sofinancirana z evropskimi sredstvi iz Instrumenta za povezovanje Evrope.