Skoči do osrednje vsebine

Seminar za mentorje dijaških skupnosti o mladinskem delu v šolah

V prostorih Dijaškega doma Tabor v Ljubljani se je danes odvil že drugi seminar z delavnicami za učitelje in mentorje dijaških skupnosti. Udeleženci so se na dogodku srečali s predstavniki mladinskih organizacij z namenom, da jim slednji predstavijo, kako lahko mladinsko delo in metode neformalnega izobraževanja vključijo pri delu v razredu.

»Današnji dogodek je namenjen osvetlitvi pomembne vloge, ki jo imajo mladinske organizacije v šolskem sistemu. Vključevanje neformalnega izobraževanja, ki ga izvajajo mladinske organizacije širom po Sloveniji, uspešno nadgrajuje del učnega procesa v slovenskem izobraževalnem sistemu, za katerega mnogi zmotno menijo, da ta poteka v osnovnih in srednjih šolah zgolj na ravni učitelj – učenec. Neformalno učenje temelji na spodbujanju in razvoju ustvarjalnosti mladih, njihovega kritičnega mišljenja in omogočanju pridobivanja novih znanj in vrednot, za katere v formalnem delu poučevanja ni ne prostora ne časa,« je v uvodu na dogodek, ki ga je Urad Republike Slovenije za mladino pripravil v sodelovanju z Mladinskim svetom Slovenije, dejal predstavnik Urada za mladino Igor Jesih.

V nadaljevanju sta trenerki in voditeljici delavnic udeležencem predstavili sodobne metode za dinamično in aktivno podajanje vsebin ter povezovanje razreda. V prvem sklopu seminarja z naslovom povezovanje formalnega izobraževanja z mladinskim delom so učitelji in učiteljice spoznavali metode in sodobne pristope v neformalnem izobraževanju in kako jih lahko prenašamo v formalni šolski sistem.

V popoldanskem delu programa so se udeleženci seznanili z izkustvenimi praksami mladinskih organizacij v šolah. Predstavili so se Zavod Nefiks, Popotniško združenje Slovenije, CID Ptuj, Center mladih Koper, MKC Maribor, Mladinska zveza Brez izgovora Slovenija, Zavod BOB in Mladinski svet Slovenije. Dogodek, katerega namen je povezati obstoječe šolske prakse z inovativnimi pristopi, ki lahko izboljšajo učni proces in angažiranost učencev, se je zaključil s strukturiranim mreženjem in dogovori o sodelovanju šol s predstavniki mladinskih organizacij.