Skoči do osrednje vsebine

Klicni center 114 je prejel priznanje natečaja PREMIK NAPREJ 2024

Klicni center 114 za pomoč za pomoč prebivalkam in prebivalcem po poplavah je prejel priznanje natečaja PREMIK NAPREJ 2024, ki ga podeljuje Fakulteta za upravo Univerze v Ljubljani.
Andrej Šter in Matjaž Florjanc Lukan imata priznanje v roki.
1 / 2

Vodja klicnega centra 114 Andrej Šter je v nagovoru izpostavil genezo klicnega centra in se zahvalil vsem, ki so pomagali pri njegovi vzpostavitvi.

Klicni center 114 je inovativen projekt državne uprave, ki je bil vzpostavljen v želji po centraliziranem podajanju pravočasnih, verodostojnih in celovitih informacij o obnovi po poplavah, ki so avgusta 2023 prizadele Slovenijo. Namenjen je vsem prebivalcem in prebivalkam, ki so utrpeli posledice lanske naravne nesreče, in ponuja zanesljive in takojšnje informacije na enem mestu. V klicnem centru sodelujejo uslužbenci ministrstev in vladnih služb, kar je nova praksa, ki se je izkazala za izjemno uspešno.

PREMIK NAPREJ je natečaj za najboljšo izboljšavo v javni upravi, ki nagrajuje dobre prakse uvajanja inovativnih in trajnostnih rešitev ter tehnologij v javni upravi. Zmagovalka letošnjega natečaja je bila Občina Ajdovščina s projektom Uvedba inovativne mobilne aplikacije Občine Ajdovščina za namene izboljšanja komunikacija občank in občanom z Občino in občinskimi javnimi zavodi. Druga finalista sta bila Klicni center za pomoč prebivalkam in prebivalcem po poplavah 114 – KC114 Kabineta predsednika vlade in Spletni vpogled v prekrške prekoračitve hitrosti – Public Access Prekrški Mestnega redarstva Mestne občine Ljubljana.