Skoči do osrednje vsebine

Začela se je jesenska kampanja oglaševanja za meso, mleko in sadje

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je skladno s Zakonom o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov začelo jesensko kampanjo oglaševanja za meso, mleko in sadje. Potekala bo od 1. septembra do 20. novembra 2024.
Jesenska kampanja oglaševanja meso, mleko in sadje.

Jesenska kampanja oglaševanja meso, mleko in sadje. | Avtor: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, skladno z Zakonom o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov letošnjo jesen začenja novo promocijsko akcijo za lokalno meso (goveje in perutninsko meso), lokalno mleko in mlečne proizvode ter lokalno sadje in proizvode iz lokalnega sadja. Za sektorja meso (goveje in perutninsko), ter mleko je to že tretje triletno programsko obdobje (2023-2025), za sektor sadja pa se s tem zakupom zaključuje drugo triletno programsko obdobje (2021-2023). Promocijska kampanja se je začela 1. septembra in bo trajala vse do 20. novembra 2024, na vseh kanalih širokega dosega (televizija, internet, radio, tisk, zunanje oglaševanje).

Za sektorja mesa in mleka bodo v tokratni akciji, ki bo potekala od 15. septembra, pa vse do 20. novembra 2024 prvič predstavljeni popolnoma novi promocijski materiali, z novo celostno grafično podobo in novim podpisom kampanje Naša super hrana. Nove, sveže kreativne rešitve in komunikacijska orodja so pripravljeni na način, da so še bolj usmerjena k potrošniku, kar pomeni, da želimo potrošnika nagovoriti o konkretnih koristih in prednostih, ki jih prinaša poseganje po lokalni hrani, predvsem poseganje po kmetijskih in živilskih proizvodih iz omenjenih sektorjev, ki nosijo oznako kakovosti izbrana kakovost - Slovenija. Poznavanje znaka je med potrošniki že preseglo odstotek 80 (raziskava Aragon, julij 2023), zato želimo s kampanjo nadgraditi in utrditi predvsem zaupanje potrošnikov v proizvode, ki nosijo znak izbrana kakovost - Slovenija. Saj le ta v prvi vrsti pomeni popolnoma slovensko poreklo, višjo in kontrolirano kakovost, tradicijo, pa tudi mnogo manjši okoljski vpliv, saj so to proizvodi iz naše neposredne bližine.

Naj na koncu poudarimo, da vse promocijske kampanje, ki jih izvajamo skladno z Zakonom o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov večinsko, financirajo sektorji sami, država doda iz integralnega proračuna obvezen del, ki je najmanj 40 odstotkov na program promocije.

V pripravi pa je tudi razpis za medijski zakup za promocijo sheme ekološki proizvodi s pripisom Kmetijstvo Slovenija. Tudi ta kampanja bo stekla z novimi kreativnimi rešitvami in novimi komunikacijskimi orodji, ki prav tako nagovarjajo potrošnike o pomembnosti kupovanja lokalnih ekoloških proizvodov z visoko dodano vrednostjo.

Zaupajmo našim, slovenskim živilskim proizvodom in s tem naredimo nekaj dobrega zase in za našo družbo!