Skoči do osrednje vsebine

Minister Felda na slavnostnem dogodku ob pričetku projekta Ozaveščanje za vseživljenjsko učenje

Minister za vzgojo in izobraževanje v odstopu, dr. Darjo Felda, se je v ljubljanskem Centru Rog udeležil otvoritvenega dogodka projekta Andragoškega centra Slovenije, namenjenemu ozaveščanju pomena vseživljenjskega učenja.
Direktorica Andragoškega centra v spremstvu predsednice Republike Slovenije in ministrs za vzgojo in izobraževanje na dogodku Ozaveščanje za vseživljenjsko učenje

Dr. Nataša Potočnik, direktorica Andragoškega centra Slovenije, predsednica Republike Slovenije Nataša Pirc Musar, minister za vzgojo in izobraževanje, dr. Darjo Felda | Avtor: Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje

Na Andragoškem centru Slovenije so pričeli z izvajanjem petletnega projekta z naslovom Ozaveščanje za vseživljenjsko učenje (VŽU), spremlja pa ga vseslovenska medijska kampanja Lahko.si. Snovalci projekta naslavljajo pomen učenja skozi celo življenje, ki je temelj za osebno rast in aktivno sodelovanje v skupnosti. Na spletni strani projekta, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada plus (ESS+), ponujajo celovite informacije vsem zainteresiranim državljanom, obenem pa jih k vseživljenjskemu učenju spodbujajo in motivirajo z navdihujočimi zgodbami.

Pričetek projekta so 24. septembra 2024 v ljubljanskem Centru Rog slavnostno obeležili z dogodkom, poimenovanim Sem lahko zraven? Lahko si!, in sicer ob navzočnosti predsednice Republike Slovenije Nataše Pirc Musar ter ministra za vzgojo in izobraževanje, dr. Darja Felde.

Minister Felda je v svojem nagovoru med drugim izpostavil, zakaj je vseživljenjsko učenje pomembno: pomaga nam pri prilagajanju na spremembe, omogoča osebnostno rast, saj spodbuja kritično mišljenje, ustvarjalnost in samozavest, omogoča socialno vključenost in izboljšuje zaposlitvene možnosti. Opozoril je na pomembno vlogo izobraževalcev odraslih ter pomen podpornih okolij: »Na vseživljenjsko učenje moramo gledati kot na nujnost današnjega časa. Za učinkovito vseživljenjsko učenje so potrebna podporna okolja, ki olajšajo učenje v različnih kontekstih, vključno z delovnimi mesti in skupnostmi,« je zaključil.