Skoči do osrednje vsebine

Javnost obveščamo o načinu poslovanja družb Plus plast in Inplast okna, obe iz Celja

V okviru opravljenih inšpekcijskih nadzorov smo namreč ugotovili, da družba Plus plast d. o. o. iz Celja po prejetju avansnega plačila za dobavo blaga in montažo stavbnega pohištva tega ne dobavi in ne izvede v dogovorjenem roku in tudi ne kasneje. Prav tako potrošniku po odstopu od pogodbe zaradi neizpolnitve obveznosti ne vrne prejetih plačil brez odlašanja.

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) določa, da podjetje svojo obveznost iz pogodbe izpolni brez odlašanja, vendar najpozneje v 30 dneh po sklenitvi pogodbe, razen če sta se stranki dogovorili drugače. Če podjetje ne izpolni svoje obveznosti iz pogodbe v dogovorjenem roku, mu potrošnik določi primeren dodatni rok za izpolnitev pogodbe. Če podjetje niti v dodatnem roku, ki mu ga določi potrošnik, ne izpolni svojih obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe. ZVPot-1 določa tudi primere, v katerih lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev svojih obveznosti, in sicer, če podjetje zavrne dostavo blaga, izvedbo storitve ali dobavo digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, če je glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe ali če potrošnik pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvesti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje brez odlašanja vrniti vsa opravljena plačila.

Potrošnikom svetujemo previdnost pri poslovanju s podjetjem Plus plast, d. o. o. iz Celja. Prav tako pa potrošnikom svetujemo dodaten premislek pred sklenitvijo poslov s podjetjem Inplast okna, d. o. o., za katerega sicer iz prejetih prijav izhaja, da naj bi bilo poslovno povezano s podjetjem Plus Plast, d. o. o. in naj bi v razmerju do potrošnikov izpolnjevalo ponudbe podjetja Plus plast, d. o. o. V zadnjih dneh smo namreč prejeli več prijav potrošnikov glede podjetja Inplast okna, d. o. o., iz katerih izhaja, da tudi to podjetje zamuja z izpolnitvijo obveznosti, hkrati pa se ne odziva na telefonske klice in poslana elektronska sporočila. Glede na te informacije obstaja možnost, da potrošniki blaga ali storitev po plačilu avansa ne bodo prejeli, prav tako pa bi lahko bilo oteženo vračilo avansa.