Skoči do osrednje vsebine

Vpliv teže tovornega vozila na zavorno pot

V Centru varne vožnje Avto-moto zveze Slovenije (AMZS) je danes potekala predstavitev zaključkov projekta ter praktični prikaz, kako teža tovornega vozila vpliva na dolžino zavorne poti.

Direkcija za infrastrukturo je pristopila k izvedbi pilotnega projekta na temo zavorne poti preobremenjenih tovornih vozil. Ob zaključku pilotnega projekta je skupaj s pogodbenimi partnerji Cestel, AMZS in MAN predstavila rezultate projekta, čemur je nato sledil tudi praktični prikaz, kako teža tovornega vozila vpliva na dolžino zavorne poti.

V nasprotju s splošnim prepričanjem je zavorna pot preobremenjenih tovornih vozil daljša.

Osnovne informacije o poteku testiranja so v spodaj priloženi datoteki, promocijski video posnetek pa je dostopen na Youtube kanalu Direkcije za infrastrukturo.

Prikaz zavorne poti dveh tovornjakov na cesti. S puščicami pod tovornjakoma je označeno, da ima tisti, ki je naložen na 81 odstotkov dovoljene teže, zavorno pot 33 metrov, drugi, naložen na 127 odstotkov, ima zavorno pot 43 metrov, kar je 10 metrov več.

Zavorna pot