Javnost obveščamo o načinu poslovanja družbe Kuhinje Domestika, d.o.o. iz Ljubljane
Na podlagi več prejetih prijav potrošnikov in opravljenih inšpekcijskih nadzorih obveščamo javnost o načinu poslovanja družbe KUHINJE DOMESTIKA, trgovina, posredništvo in druge storitve, D.O.O., Ribičeva ulica 3, Ljubljana.
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) določa, da podjetje svojo obveznost iz pogodbe izpolni brez odlašanja, vendar najpozneje v 30 dneh po sklenitvi pogodbe, razen če sta se stranki dogovorili drugače. Če podjetje niti v dodatnem roku, ki mu ga določi potrošnik, ne izpolni svoje obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe. ZVPot-1 določa tudi primere, v katerih lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev svojih obveznosti, in sicer, če podjetje zavrne dostavo blaga, izvedbo storitve ali dobavo digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, če je glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe ali če potrošnik pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvesti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje brez odlašanja vrniti vsa prejeta plačila.
Ker smo v inšpekcijskih nadzorih ugotovili, da družba Kuhinje Domestika, d.o.o. iz Ljubljane ne upošteva zakonske obveznosti, povezane z vračilom vseh opravljenih plačil potrošnikom, ki so zaradi zamude z dobavo kuhinje odstopili od pogodbe, smo izdali več upravnih odločb, s katerimi smo družbi naložili izpolnitev te zakonske obveznosti. V nekaterih primerih smo že uvedli tudi izvršilne postopke zaradi prisilne izpolnitve obveznosti iz izdanih upravnih odločb.
Potrošnikom svetujemo previdnost pri odločitvi za nakup blaga pri družbi Kuhinje Domestika, d.o.o. iz Ljubljane, saj obstaja velika verjetnost, da potrošniki blaga po plačilu avansa ne bodo prejeli, prav tako bi lahko bilo oteženo vračilo plačanega avansa.