Skoči do osrednje vsebine

Javnost obveščamo o načinu poslovanja družbe eMundia d.o.o. iz Ajdovščine

V zadnjem obdobju smo prejeli več prijav potrošnikov glede podjetja eMundia d.o.o. iz Ajdovščine, iz katerih izhaja, da podjetje zamuja z dobavo blaga oziroma blaga, kupljenega v spletni trgovini www.emundia.si, sploh ne more dobaviti. Podjetje potrošnikom, za blago, ki ga ne more dobaviti, ponuja možnost kompenzacije za drugo blago. Možnost vračila kupnine je otežena.

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) določa, da podjetje svojo obveznost iz pogodbe izpolni brez odlašanja, vendar najpozneje v 30 dneh po sklenitvi pogodbe, razen če sta se stranki dogovorili drugače. Če podjetje ne izpolni svoje obveznosti iz pogodbe v dogovorjenem roku, mu potrošnik določi primeren dodatni rok za izpolnitev pogodbe. Če podjetje niti v dodatnem roku, ki mu ga določi potrošnik, ne izpolni svojih obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe. ZVPot-1 določa tudi primere, v katerih lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev svojih obveznosti, in sicer, če podjetje zavrne dostavo blaga, izvedbo storitve ali dobavo digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, če je glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe ali če potrošnik pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvesti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje brez odlašanja vrniti vsa opravljena plačila.

Potrošnikom svetujemo previdnost pri poslovanju s podjetjem eMundia d.o.o.. Glede na vse pridobljene informacije obstaja možnost, da potrošniki blaga po plačilu avansa ne bodo prejeli, prav tako pa bi lahko bilo oteženo vračilo avansa.