10. seja Sveta za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov
Člani sveta za promocijo so na tokratni seji izvolili novega - nadomestnega predsednika, dr. Jožeta Podgorška iz KGZS za obdobje do konca 5-letnega mandata, do 30. junij 2026.
Svet se je v nadaljevanju seznanil z rezultati medijskega zakupa v kampanjah za sektor mleko, meso in sadje, ki so potekali med 1. september 2024 in 20. november 2024 v skupni vrednosti 383.000 evrov z DDV.
Nadalje se je svet seznanil z okvirnim programom promocije kmetijskih in živilskih proizvodov za proizvode z označbo »izbrana kakovost – Slovenija, za leto 2025, ki zajema:
- Skupni natečaj za medijski zakup mleko, meso sadje za jesen 2025
- Sodelovanje v oddaji Masterchef v sezoni pomlad 2025 za sektorje: meso, mleko in sadje
- Sodelovanje z ambasadorji
- Promocijo v projektu »Teden restavracij« pomlad in jesen 2025
- Izvedba promocijskega dogodka: Dan »izbrane kakovosti«
Predvidena višina sredstev, ki jih ministrstvo načrtuje za leto 2025 in vključuje prispevek sektorja in proračun je naslednji:
- Sektor mesa 702.500 tisoč evrov.
- Sektor mleka 255.700 tisoč evrov.
- Sektor sadja 150.000 tisoč evrov.
Člani sveta so za zaključek seje poudarili, da je bilo od začetka promocije sheme »izbrana kakovost«, od jeseni 2016 do sedaj dosežen velik premik v samem prepoznavanju označbe, kar izkazujejo javnomnenjske raziskave, v nadaljevanju pa je potrebno utrditi predvsem zaupanje v proizvode s to označbo.
Svet za promocijo v okviru Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov sestavljajo: dr. Jože Podgoršek (Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije – KGZS) – predsednik sveta, Danilo Potokar (KGZS), dr. Tatjana Zagorc (Gospodarska zbornica Slovenije - Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij / GZS – ZKŽP), mag. Anita Jakuš, (GZS - ZKŽP), Toni Balažič (GZS - ZKŽP), Alenka Marjetič Žnider (Zadružna zveza Slovenije), Ana Le Marechal Kolar in Jožica Župec (obe Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano).