Skoči do osrednje vsebine

Prilagodite izpis

Možnost filtriranja zapisov
Seznam nevarnih proizvodov
Naziv proizvoda Datum Slika Priporočila uporabniku

24. 05. 2022

Kupec naj proizvod vrne prodajalcu ter zahteva testiranje ali zamenjavo za brezhiben proizvod ali zahteva vračilo kupnine.

20. 05. 2022

Kupec naj proizvod vrne prodajalcu ter zahteva zamenjavo za brezhiben proizvod ali zahteva vračilo kupnine.

20. 05. 2022

Lahko ga vrne prodajalcu, kjer ga je kupil in zahteva vračilo kupnine.

20. 05. 2022

Izdelka ne smete več uporabljati.

16. 05. 2022

Potrošnikom, ki so omenjeno prehransko dopolnilo kupili svetujemo, naj ga ne uživajo in naj ga zavržejo ali vrnejo prodajalcu.

13. 05. 2022

Kupec naj proizvod vrne prodajalcu ter zahteva zamenjavo za brezhiben proizvod ali zahteva vračilo kupnine.

12. 05. 2022

Potrošnikom svetujemo, naj izdelka ne uporabljajo in naj ga zavržejo ali vrnejo prodajalcu.

10. 05. 2022

Kupce, ki so ta izdelek kupili distributer poziva, naj izdelka ne uporabljajo in ga vrnejo na prodajna mesta proti vračilu kupnine ali ga zamenjajo z drugim izdelkom iz njihove ponudbe.

06. 05. 2022

Končni uporabnik naj preneha z uporabo škripca za pustolovske parke TRAC CLUB (P023AB00 in P023AB01). Lahko ga vrne prodajalcu, kjer ga je kupil in zahteva vračilo kupnine. 

05. 05. 2022

Stranke, ki so izdelek kupile naj izdelka ne uporabljajo, temveč ga vrnejo nazaj v trgovino proti vračilu kupnine.

Za vsa dodatna vprašanja so vam na voljo na telefonski številki 01/51 39 300 oziroma prek info@mueller.si

22. 04. 2022

Kupec naj proizvod vrne prodajalcu ter zahteva zamenjavo za brezhiben proizvod ali zahteva vračilo kupnine.

14. 04. 2022

Obisk pooblaščenega serviserja BRP.

05. 04. 2022

Končni uporabnik naj maske ne uporablja. Lahko jo vrne prodajalcu, kjer jo je kupil in zahteva vračilo kupnine.

25. 03. 2022

25. 03. 2022

Uporabnik naj preneha uporabljati proizvod, vrne ga lahko v najbližjo prodajalno Decathlon, kjer mu bodo vrnili kupnino.

 

23. 03. 2022

Uporabnik naj opravi predvideno zamenjavo vzvoda v pooblaščenem servisu.

22. 03. 2022

Obisk pooblaščenega serviserja, da odpravi napako.

10. 03. 2022

Končni uporabnik naj preneha z uporabo otroškega visokega stola IVOLIA. Lahko ga vrne prodajalcu, kjer ga je kupil in zahteva vračilo kupnine.

09. 03. 2022

Končni uporabnik naj preneha z uporabo pisarniškega stola PORTO, model HLM K. Lahko ga vrne prodajalcu, kjer ga je kupil in zahteva vračilo kupnine.

28. 02. 2022

Uporabnik naj opravi predvideno popravilo na pooblaščenem servisu.