Nevarni in neskladni izdelki
Prilagodite izpis
Naziv proizvoda | Datum | Slika | Priporočila uporabniku |
---|---|---|---|
24. 05. 2022 |
|
Kupec naj proizvod vrne prodajalcu ter zahteva testiranje ali zamenjavo za brezhiben proizvod ali zahteva vračilo kupnine. |
|
20. 05. 2022 |
|
Kupec naj proizvod vrne prodajalcu ter zahteva zamenjavo za brezhiben proizvod ali zahteva vračilo kupnine. |
|
20. 05. 2022 |
|
Lahko ga vrne prodajalcu, kjer ga je kupil in zahteva vračilo kupnine. |
|
20. 05. 2022 |
|
Izdelka ne smete več uporabljati. |
|
16. 05. 2022 |
|
Potrošnikom, ki so omenjeno prehransko dopolnilo kupili svetujemo, naj ga ne uživajo in naj ga zavržejo ali vrnejo prodajalcu. |
|
13. 05. 2022 |
|
Kupec naj proizvod vrne prodajalcu ter zahteva zamenjavo za brezhiben proizvod ali zahteva vračilo kupnine. |
|
12. 05. 2022 |
|
Potrošnikom svetujemo, naj izdelka ne uporabljajo in naj ga zavržejo ali vrnejo prodajalcu. |
|
10. 05. 2022 |
|
Kupce, ki so ta izdelek kupili distributer poziva, naj izdelka ne uporabljajo in ga vrnejo na prodajna mesta proti vračilu kupnine ali ga zamenjajo z drugim izdelkom iz njihove ponudbe. |
|
06. 05. 2022 |
|
Končni uporabnik naj preneha z uporabo škripca za pustolovske parke TRAC CLUB (P023AB00 in P023AB01). Lahko ga vrne prodajalcu, kjer ga je kupil in zahteva vračilo kupnine. |
|
05. 05. 2022 |
|
Stranke, ki so izdelek kupile naj izdelka ne uporabljajo, temveč ga vrnejo nazaj v trgovino proti vračilu kupnine. Za vsa dodatna vprašanja so vam na voljo na telefonski številki 01/51 39 300 oziroma prek info@mueller.si |
|
22. 04. 2022 |
|
Kupec naj proizvod vrne prodajalcu ter zahteva zamenjavo za brezhiben proizvod ali zahteva vračilo kupnine. |
|
14. 04. 2022 |
|
Obisk pooblaščenega serviserja BRP. |
|
05. 04. 2022 |
|
Končni uporabnik naj maske ne uporablja. Lahko jo vrne prodajalcu, kjer jo je kupil in zahteva vračilo kupnine. |
|
25. 03. 2022 |
|
|
|
25. 03. 2022 |
|
Uporabnik naj preneha uporabljati proizvod, vrne ga lahko v najbližjo prodajalno Decathlon, kjer mu bodo vrnili kupnino.
|
|
23. 03. 2022 |
|
Uporabnik naj opravi predvideno zamenjavo vzvoda v pooblaščenem servisu. |
|
22. 03. 2022 |
|
Obisk pooblaščenega serviserja, da odpravi napako. |
|
10. 03. 2022 |
|
Končni uporabnik naj preneha z uporabo otroškega visokega stola IVOLIA. Lahko ga vrne prodajalcu, kjer ga je kupil in zahteva vračilo kupnine. |
|
09. 03. 2022 |
|
Končni uporabnik naj preneha z uporabo pisarniškega stola PORTO, model HLM K. Lahko ga vrne prodajalcu, kjer ga je kupil in zahteva vračilo kupnine. |
|
28. 02. 2022 |
|
Uporabnik naj opravi predvideno popravilo na pooblaščenem servisu. |