Kompas učenja-izobraževanje učiteljev za delo z otroci s posebnimi potrebami
Obvestilo Ministrstva za zunanje in evropske zadeve
Državljanom svetujemo, da pri načrtovanju poti v tujino preverite veljavnost svojih dokumentov, spremljate razmere na območju načrtovane poti, poskrbite za ustrezno potovalno zdravstveno zavarovanje, preverite pogoje vstopa v ciljno in tranzitne države ter upoštevate navodila tamkajšnjih oblasti. Izpolnite lahko tudi spletni obrazec o vašem potovanju v tujino. V državah ali delih držav, za katere je ministrstvo izdalo priporočilo visoke oziroma najvišje stopnje previdnosti (oranžno, rdeče ali črno opozorilo) je lahko nudenje konzularne pomoči državljanom omejeno, oteženo ali onemogočeno. Državljani s potovanjem na ta območja prevzemajo tudi večjo odgovornost za morebitne posledice, ki bi nastale zaradi nezmožnosti nudenja konzularne pomoči.
Regionalni projekt je bil namenjen izboljšanju položaja osnovnošolskih otrok s posebnimi potrebami skozi izobraževanje učiteljev osnovnih šol v bolj odročnih krajih štirih držav Zahodnega Balkana: Albanija, Kosovo, Severna Makedonija ter Bosna in Hercegovina. Prilagoditev projekta na pandemijo COVID-19 je spodbudila digitalizacijo projekta. Izobraževanja so potekala virtualno, vzpostavljena platforma Kompas učenja pa omogoča dostop do študijskih vsebin širši skupnosti strokovnjakov na področju vzgoje in izobraževanja, ki lahko tudi po zaključku projekta nadgrajujejo svoje znanje na področju izobraževanja in poučevanja na daljavo ter poučevanja otrok s posebnimi potrebami.
V okviru projekta je bilo 160 strokovnjakov na področju vzgoje in izobraževanja iz vseh štirih držav usposobljenih za delo z otroki s posebnimi potrebami. Ti strokovnjaki so preko nadaljnjih izobraževanj prenesli pridobljeno znanje na več kot 400 sodelavcev. Izdelana je bila publikacija za izboljšanje stanja na področju dela z otroki s posebnimi potrebami. V sodelovanju z Arnes je bila izpostavljena virtualna platforma "Kompas učenja", ki ohranja znanje delavnic in omogoča priložnost za prihodnje sodelovanje vseh deležnikov, izdelana pa so bila tudi priporočila o ključnih izzivih na področju izobraževanja otrok s posebnimi potrebami.