Skoči do osrednje vsebine

Sekretar v Sektorju za javne finance in gospodarsko ureditev (DM 293) | Služba Vlade Republike Slovenije za zakonodajo

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Izbrani kandidat bo delo na delovnem mestu sekretar opravljal v uradniškem nazivu sekretar. Izbrani kandidat bo premeščen na uradniško delovno mesto sekretar za nedoločen čas, s polnim delovnim časom.

Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Službe Vlade Republike Slovenije za zakonodajo, na Mestnem trgu 4 v Ljubljani oziroma v drugih uradnih prostorih, kjer delodajalec opravlja svoje naloge.

* Opomba: Uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • sklenjeno delovno razmerje na uradniškem delovnem mestu za nedoločen čas v državni upravi, pravosodnih organih, drugih državnih organih in upravah lokalnih skupnosti, ki so pristopili k »Dogovoru o vključitvi v interni trg dela« in biti imenovan v uradniški naziv,
  • končano specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) smer pravo/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) smer pravo ali visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje) smer pravo/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) smer pravo ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja) smer pravo/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) smer pravo,
  • najmanj 7 let delovnih izkušenj,
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv.

Kot delovne izkušnje se šteje delovna doba na delovnem mestu, za katero se zahteva ista stopnja izobrazbe in čas pripravništva v isti stopnji izobrazbe, ne glede na to, ali je bilo delovno razmerje sklenjeno oziroma pripravništvo opravljeno pri istem ali pri drugem delodajalcu. Za delovne izkušnje se štejejo tudi delovne izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del na delovnem mestu, za katero se zahteva za eno stopnjo nižja izobrazba, razen pripravništva v eno stopnjo nižji izobrazbi. Kot delovne izkušnje se upošteva tudi delo na enaki stopnji zahtevnosti, kot je delovno mesto, za katero oseba kandidira. Delovne izkušnje se dokazujejo z verodostojnimi listinami, iz katerih sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe.

Zahtevane delovne izkušnje se skrajšajo za tretjino v primeru, da ima kandidat opravljen magisterij znanosti, doktorat znanosti oziroma zaključen specialistični študij.

Delovne izkušnje se skrajšajo za eno leto v primeru, da ima kandidat opravljen pravniški državni izpit.

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta so:

  • proučevanje pravno sistemske skladnosti in pravno tehnične pravilnosti predpisov vlade, ministrstev in drugih gradiv, ki so v postopku sprejemanja in imajo pravno naravo ter oblikovanje strokovnih mnenj;
  • neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja sektorja;
  • vodenje projektnih skupin za najzahtevnejše in ključne projekte;
  • samostojno oblikovanje ključnih sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv;
  • zagotavljanje oziroma neposredna pomoč pri zagotavljanju razvoja organizacije;
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog.

 

Zaželeno je tudi, da ima kandidat znanje in izkušnje s področij pravnosistemske skladnosti in ustavne ureditve, gospodarske ureditve, infrastrukture ter nomotehnike.

Prednosti pri izbiri

Postopek prijave

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki (na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »Za interni natečaj za delovno mesto sekretar (šifra DM 293) v Sektorju za javne finance in gospodarsko ureditev, št. 1008-2/2023«, na naslov:

Služba Vlade Republike Slovenije za zakonodajo, Mestni trg 4, 1000 Ljubljana, in sicer do 12. januarja 2024.

Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.svz@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Strokovna usposobljenost kandidatov se bo presojala na podlagi navedb v prijavi, na podlagi predloženih pisnih izjav in v skladu z merili in metodami za preverjanje strokovne usposobljenosti kandidatov.

V izbirni postopek se bodo v skladu z 12. členom Uredbe o postopku za zasedbo delovnega mesta v organih državne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 139/06 in 140/10) uvrstile samo popolne in pravočasno prispele prijave in le tisti kandidati, ki izpolnjujejo natečajne pogoje.

Obvestilo o končanem postopku internega natečaja bo objavljeno na osrednjem spletnem mestu državne uprave GOV.SI.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Besedilo in prijavni obrazec