Občinski redar Vodja skupine v skupni občinski upravi Občine Trzin, Občine Komenda, Občine Lukovica, Občine Mengeš, Občine Moravče in Občine Vodice (DM 26) | Občina Trzin
Opis delovnega mesta
Z izbranim kandidatom bomo delovno razmerje sklenili za nedoločen čas, s polnim delovnim časom.
Izbrani kandidat bo naloge na uradniškem delovnem mestu občinski redar vodja skupine opravljal v nazivu občinski redar vodja skupine II, z možnostjo napredovanja v naziv občinski redar vodja skupine I. Z izbranim kandidatom se bo sklenila nova pogodba o zaposlitvi.
Delovni čas na uradniškem delovnem mestu občinski redar vodja skupine je razporejen v skladu z internim pravilnikom in je, po potrebi, lahko organiziran v neenakomerni razporeditvi. Izbrani kandidat bo naloge opravljal na lokaciji Mengeška cesta 9, Trzin in na terenu, na območju občin Trzin, Komenda, Lukovica, Mengeš, Moravče in Vodice.
Zahteve za prijavo
Javni uslužbenci - uradniki, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
- imeti sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas v državni upravi, pravosodnem organu, drugem državnem organu ali upravi lokalne skupnosti, ki je po sporazumu z Vlado RS pristopil/a k »Dogovoru o vključitvi v interni trg dela« in biti imenovani v uradniški naziv,
- najmanj srednja strokovna izobrazba ali najmanj srednja splošna izobrazba,
- najmanj 3 leta in 6 mesecev delovnih izkušenj,
- preizkus znanja za opravljanje nalog občinskega redarstva in za uporabo pooblastil občinskega redarja,
- opravljeno usposabljanje za imenovanje v naziv,
- vozniški izpit B kategorije.
Delovne naloge
Naloge, ki se opravljajo na tem delovnem mestu so:
- neposredno opravljanje nalog in izvajanje pooblastil na podlagi zakona, ki ureja občinsko redarstvo;
- nadzor nad izvajanjem zakonov in odlokov občine ter izvajanje pooblastil iz stvarne pristojnosti občinskega redarstva,
- vodenje enostavnih upravnih postopkov na I. stopnji;
- vodenje prekrškovnih postopkov in izdajanje plačilnih nalogov;
- izvajanje nalog v skladu s prednostnimi nalogami, določenimi v občinskem programu varnosti;
- vodenje, organiziranje in usklajevanje dela izmene/skupine;
- opravljanje nalog z delovnega področja izmene/skupine;
- vodenje nekaterih evidenc in pripravljanje poročil;
- sodelovanje pri vodenju, organiziranju in usklajevanju dela občinskih redarjev;
- vodenje evidenc;
- knjiženje plačil ter izvajanje izvršilnih postopkov za podračune občin ustanoviteljic, izhajajočih iz upravnih in prekrškovnih postopkov organa;
- posredovanje pravnomočnih kazenskih točk v centralno evidenco;
- druge naloge s področja občinskega redarstva;
- po potrebi opravljanje administrativno tehničnih nalog za potrebe organa;
- opravljanje drugih nalog enake zahtevnosti s svojega delovnega področja po odredbi nadrejenih in predstojnikov.
Postopek prijave
Kandidati vložijo prijave v pisni obliki, ki jo pošljejo v zaprti ovojnici z označbo: »Za interni natečaj za delovno mesto Občinski redar vodja skupine (št. DM 26), številka 1102-0001/2025« na naslov: Medobčinski inšpektorat in redarstvo, Mengeška cesta 9, 1236 Trzin in sicer v roku 8 dni po objavi na na osrednjem spletnem mestu državne uprave www. gov.si.
Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: inspektorat@trzin.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Obvestilo o končanem postopku internega natečaja bo objavljeno na spletnih straneh Občine Trzin (www.trzin.si).
Kontaktna oseba za dodatne informacije
-
Besedilo objave in prijavni obrazec
- 25.4.2025 Obcina Trzin Obcinski redar (doc, 201 KB)
- 25.4.2025 Obcina Trzin Vloga za zaposlitev (doc, 135 KB)