Skoči do osrednje vsebine

Podsekretar v Sekretariatu, Službi za koordinacijo in izvajanje projektov, Oddelku za projekte digitalizacije (-1317) | Ministrstvo za pravosodje

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za določen čas do 30. 11. 2026 oziroma do konca trajanja operacije »Digitalizacija notarskih storitev«, s polnim delovnim časom, s trimesečnim poskusnim delom.

Izbrani kandidat bo delo opravljal na delovnem mestu podsekretar, brez imenovanja v naziv. Pravice in obveznosti se mu določijo glede na uradniški naziv podsekretar (plačni razred delovnega mesta je 43. plačni razred oz. 2.470,01 EUR bruto).

Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Ministrstva za pravosodje, Župančičeva ulica 3, v Ljubljani oziroma v njegovih uradnih prostorih.

Sredstva za operacijo »Digitalizacija notarskih storitev« so zagotovljena v okviru Izvedbenega načrta Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021-2027.

Zaposlitev sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

 

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • imeti morajo najmanj visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja);
  • najmanj 6 let delovnih izkušenj;
  • znanje uradnega jezika (visoka raven aktivnega obvladanja slovenščine);
  • državljanstvo Republike Slovenije;
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta podsekretar so naslednje:

  • vodenje projekta Digitalizacija notarskih storitev;
  • vodenje in koordiniranje projektne skupine;
  • priprava dokumentacije za ostala javna naročila za potrebe projekta Digitalizacija notarskih storitev;
  • koordiniranje in izvajanje dela na projektu v skladu s terminskim planom;
  • spremljanje in poročanje o izvajanju aktivnosti na projektu Digitalizacija notarskih storitev;
  • poročanje o nepravilnostih v okviru izvajanja projekta Digitalizacija notarskih storitev;
  • usmerjanje in koordiniranje dela zunanjih izvajalcev na projektu Digitalizacija notarskih storitev;
  • skrbništvo pogodb v okviru projekta Digitalizacija notarskih storitev;
  • preverjanje izvajanja projekta v in plačil;
  • zaključevanje projekta Digitalizacija notarskih storitev;
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog v okviru projekta Digitalizacija notarskih storitev po navodilu vodje.

Prednosti pri izbiri

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati, ki imajo:

  • delovne izkušnje z vodenjem projektov in
  • delovne izkušnje z javnim naročanjem.

Postopek prijave

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu, ki ga pošlje v zaprti ovojnici z označbo: "za javno objavo za prosto uradniško delovno mesto podsekretar v Oddelku za projekte digitalizacije, številka: 1006-20/2024-2030« na naslov: Ministrstvo za pravosodje, Sekretariat, Služba za kadrovske zadeve, Župančičeva ulica 3, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 10 dni po objavi na osrednjem spletnem mestu državne uprave GOV.SI in spletni strani Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mp@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.