Višji finančni svetovalec inšpektor specialist v Upravi za carine, Sektorju za trošarine in okoljske dajatve, Oddelku za okoljske dajatve (DM 1423) | Generalni finančni urad (Finančna uprava Republike Slovenije / Ministrstvo za finance)
Opis delovnega mesta
VIŠJI FINANČNI SVETOVALEC INŠPEKTOR SPECIALIST (šifra 1423) v Oddelku za okoljske dajatve, Sektor za trošarine in okoljske dajatve, Uprava za carine
Naloge na uradniškem delovnem mestu se opravljajo v nazivu višji finančni svetovalec inšpektor specialist III, II, I.
Poskusno delo: 6 mesecev.
Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen in polni delovni čas.
Zahteve za prijavo
Pogoji za zasedbo delovnega mesta:
- najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja), visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) oziroma visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja),
- 4 leta delovnih izkušenj na zahtevani stopnji izobrazbe.
Posebni pogoji in dodatna znanja:
- obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
- strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje,
- strokovni izpit po Zakonu o finančni upravi:
- splošni strokovni izpit za opravljanje nalog finančne uprave ter
- strokovni izpit za finančni nadzor I. stopnje.
Splošni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati kandidati za zasedbo delovnega mesta:
- znanje uradnega jezika,
- državljanstvo Republike Slovenije,
- da oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bila obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- da zoper osebo ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Delovne naloge
Opis nalog iz sistemizacije:
- vodenje in izvajanje postopkov v zvezi z izvajanjem mehanizma za ogljično prilagoditev na mejah (CBAM) in okoljskimi dajatvami v okviru delovnega področja sektorja,
- pripravljanje analiz, poročil, odgovorov in pojasnil v zvezi z izvajanjem mehanizma za ogljično prilagoditev na majah (CBAM) in z okoljskimi dajatvam,
- sodelovanje pri pripravi predpisov v zvezi z izvajanjem mehanizma za ogljično prilagoditev na mejah (CBAM) in z okoljskimi dajatvami,
- opravljanje nadzora in kontrole nad delom notranjih organizacijskih enot,
- načrtovanje in vodenje aktivnosti za izdelavo in vzdrževanje informacijske podpore postopkom z delovnega področja sektorja,
- koordiniranje in sodelovanje pri izvajanju finančnega nadzora in kontrol,
- opravljanje drugih nalog in dejanj, določenih z zakonom ali drugimi predpisi ter opravil, ki jih odredi nadrejeni.
Postopek prijave
Kandidat, v roku 8 dni po objavi, vloži prijavo v pisni obliki (lahko na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje na naslov, kjer se bo delo opravljalo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Prijave se pošljejo na naslov: Finančna uprava RS, Generalni finančni urad, Šmartinska cesta 55, 1000 Ljubljana ali na gfu.fu@gov.si.
Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletnem portalu GOV.SI - Delovna mesta | GOV.SI.
Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 30 dni po končanem izbirnem postopku.