OECD Nacionalna kontaktna točka Slovenije
Naloge OECD Nacionalne kontaktne točke Slovenija
Naloge so:
- dejavno predstavljanje Smernic OECD za večnacionalne družbe,
- seznanjanje podjetij in širše javnosti z vsebino Smernic OECD za večnacionalne družbe,
- vodenje postopkov domnevnih kršitev Smernic OECD za večnacionalne družbe na podlagi prejetih pritožb (posebni primeri),
- spremljanje dela domačih večnacionalnih družb in tujih večnacionalnih družb v Sloveniji,
- v okviru svojih pristojnosti sodelovanje z nosilnimi institucijami pri predstavljanju načel družbene odgovornosti podjetij (DOP),
- mednarodno povezovanje in sodelovanje z drugimi NKT in mednarodnimi organizacijami (OECD, Evropska komisija, Organizacija združenih narodov in njene specializirane agencije, in podobno),
- sodelovanje in zastopanje stališč Republike Slovenije v delovni skupini OECD za odgovorno poslovno ravnanje,
- letno poročanje Odboru OECD za investicije in redni posveti v okviru OECD,
- letno poročanje Vladi Republike Slovenije o letnih dejavnostih OECD NKT Slovenija.