Skoči do osrednje vsebine

OECD Nacionalna kontaktna točka Slovenije

Naloge OECD Nacionalne kontaktne točke Slovenija

Naloge so:

  • dejavno predstavljanje Smernic OECD za večnacionalne družbe,
  • seznanjanje podjetij in širše javnosti z vsebino Smernic OECD za večnacionalne družbe,
  • vodenje postopkov domnevnih kršitev Smernic OECD za večnacionalne družbe na podlagi prejetih pritožb (posebni primeri),
  • spremljanje dela domačih večnacionalnih družb in tujih večnacionalnih družb v Sloveniji,
  • v okviru svojih pristojnosti sodelovanje z nosilnimi institucijami pri predstavljanju načel družbene odgovornosti podjetij (DOP),
  • mednarodno povezovanje in sodelovanje z drugimi NKT in mednarodnimi organizacijami (OECD, Evropska komisija, Organizacija združenih narodov in njene specializirane agencije, in podobno),
  • sodelovanje in zastopanje stališč Republike Slovenije v delovni skupini OECD za odgovorno poslovno ravnanje,
  • letno poročanje Odboru OECD za investicije in redni posveti v okviru OECD,
  • letno poročanje Vladi Republike Slovenije o letnih dejavnostih OECD NKT Slovenija.