Skoči do osrednje vsebine

Produkcija orodij /formatov in izvedba PR aktivnosti za generično kampanjo shem kakovosti (Izbrana kakovost in EKOLOŠKA)

Rok za prijavo je potekel.

Da bi izvedli generično promocijsko kampanjo shem kakovosti - EKOLOŠKA in Izbrana kakovost, moramo najprej pripraviti orodja in konkretne formate kampanje, kot tudi PR aktivnosti (3 x TV spot, radijski spot, Tiskane oglase, advertoriale, pasice, članke, FB in Instagram ter Youtube oglase,ipd.), ki jih bomo v sklopu kampanje v okviru medijskega zakupa kasneje objavljali v medijih.
V skladu s Komunikacijskim akcijskim načrtom, Celostno grafično podobo in Media planom (op. Pripravila jih je agencija New Moment, v nadaljevanju KAN) bo izbrani izvajalec javnega naročila izdelal orodja/formate ter izvedel zahtevane PR aktivnosti na ključ (primerno za objavo) in sicer v skladu z navodili, ki jih vsebuje priloženi KAN.

Več na portalu javnih naročil