Produkcija orodij /formatov in izvedba PR aktivnosti za generično kampanjo shem kakovosti (Izbrana kakovost in EKOLOŠKA)
Rok za prijavo je potekel.
Da bi izvedli generično promocijsko kampanjo shem kakovosti - EKOLOŠKA in Izbrana kakovost, moramo najprej pripraviti orodja in konkretne formate kampanje, kot tudi PR aktivnosti (3 x TV spot, radijski spot, Tiskane oglase, advertoriale, pasice, članke, FB in Instagram ter Youtube oglase,ipd.), ki jih bomo v sklopu kampanje v okviru medijskega zakupa kasneje objavljali v medijih.
V skladu s Komunikacijskim akcijskim načrtom, Celostno grafično podobo in Media planom (op. Pripravila jih je agencija New Moment, v nadaljevanju KAN) bo izbrani izvajalec javnega naročila izdelal orodja/formate ter izvedel zahtevane PR aktivnosti na ključ (primerno za objavo) in sicer v skladu z navodili, ki jih vsebuje priloženi KAN.
-
Razpisana dokumentacija
- Povabilo k sodelovanju (pdf, 409 KB)
- Ponudbena dokumentacija merila in pogoji za ugotavljanje sposobnosti (doc, 85 KB)
- standardni obrazec ESPD Enotni evropski dokument v zvezi z oddajo javnega narocila v elektronski obliki (xml, 5 KB)
- priloga 1 Projektna naloga (pdf, 270 KB)
- obrazec 2 Predracun (doc, 50 KB)
- obrazec 3 Vzorec pogodbe (doc, 88 KB)
- obrazec 4 Podizvajalci (doc, 47 KB)
- obrazec 5: Zahteva podizvajalca za neposredno plačilo in soglasje podizvajalca o poravnavi njegove terjatve do glavnega izvajalca (doc, 57 KB)
-
Ponudniki morajo pri pripravi ponudbe upoštevati tudi