Promocija živil in izdelkov iz sheme »izbrana kakovost – Slovenija« v Tednu restavracij Pomlad in Jesen 2025
Po letih promocije na klasičnih medijih in uspešnemu sodelovanju v okviru TR v letih 2023 in 2024 želimo ponovno nagovoriti potrošnike na osvežen način, predvsem na način, da se jim približamo neposredno z možnostjo izbire mesa, mleka in sadja z znakom »izbrana kakovost – Slovenija« v gostinskih lokalih. S tem načinom bomo nagovarjali istočasno obiskovalce oziroma goste gostinskih lokalov in deležnike sektorja HoReCa (gostinstvo, restavracije in catering – lastnike, kuharske chefe in nabavnike).
S promocijskim sodelovanjem na dogodku »Teden restavracij« želimo povečati prepoznavnost in zaupanje v znak IK; zgraditi močnejšo povezanost znaka s kakovostnimi izdelki iz sektorja mesa in mleka ter sadja; povečati povpraševanje po slovenskem mesu in mleku ter sadju z znakom IK s strani gostincev, distributerjev in posrednikov.
Promocijo sofinancirata država iz integralnih sredstev proračuna ter sprejete odločitve sektorjev mesa, mleka in sadja skupaj z prispevkom zbranem v skladu z določil ZPKŽP.