Vzdrževanje WAN/LAN opreme
Rok za prijavo je potekel.
Predmet vzdrževanja je obstoječa WAN/LAN oprema proizvajalca Cisco, in sicer:
- Pomoč uporabnikom pri reševanju tehničnih problemov v zvezi z opremo naročnika;
- Dobavo in nadgradnjo popravkov ali posodobitev sistemske programske opreme v primeru funkcionalnih in fizičnih napak v delovanju opreme ter namestitev varnostnih popravkov;
- Odpravo napake (fizične ali funkcionalna okvara) v rokih, kot je zahtevano za režim vzdrževanja, ki je določen za posamezno opremo;
- Podpora skrbnikom omrežja na lokaciji; ocenjen obseg 8 ur mesečno z možnostjo prenosa neporabljenih ur ali zamenjava za učne delavnice v obsegu neporabljenih ur;
- Telefonska podpora skrbnikom omrežja 7x24x365;
- Dostop do dodatnih tehnoloških informacij;
- Oddaljen nadzor (npr. Cacti) nad delovanjem opreme, ki je predmet vzdrževanja, do katerega bo imel dostop tudi naročnik. Nadzorovano opremo določi naročnik in se prilagaja spremembam v okolju;
- Mesečno poročanje naročniku o delovanju opreme. Izbrani izvajalec mora v okv